کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316525 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام خدمات ارزش افزوده شرکت پست محقق شد

رونق بسترهاي الكترونيكي موجب فراهم آمدن ابزارهاي الكترونيكي در سطح جامعه شده است كه به راحتي بسياري از نيازهاي مردم را توانسته‌اند برآورده كنند. شركت پست نيز كه يكي از شركت‌هاي فعال و پيش قدم در استفاده از ابزارها و روش‌هاي الكترونيكي بوده است نيز در اواخر سال گذشته خبر از راه‌اندازي خدمات نوين پستي داد كه البته اين خبر مبني بر ارائه اين خدمات در طول برنامه‌ي پنجم توسعه بود.

از تعدادي از خدمات محقق شده پست طي سال گذشته كه بگذريم، حدود يك سال از وعده راه‌اندازي ديگر خدمات ارزش افزوده شركت پست مي‌گذرد و شواهد نشان مي‌دهد كه بايد منتظر راه‌اندازي آن‌ها در سال آينده بود.

به گفته كارشناسان، پست چند سالي است كه جايگاه خود را در ارائه خدمات در سطح كشور به دست آورده است به گونه‌اي كه بسياري از مبادلات درون و برون مرزي از طريق اين شركت انجام مي‌شود و مردم دريافته‌اند كه پست راهي براي صرفه‌جويي‌هاي آن‌ها در وقت و هزينه است كه البته ايمن بودن و ضمانتي كه پست براي انجام مطلوب كارها مي‌دهد، يكي از مؤثرترين خدمات اين شركت است.

رييس سابق هيات مديره و مدير عامل شرکت پست در اواخر سال گذشته درباره خدمات نوين پستي گفته بود كه بر اساس برنامه‌هاي پيش‌بيني شده، در طول برنامه پنجم توسعه کشور، بيش از 15 خدمت جديد در شبکه پستي کشور راه اندازي خواهد شد كه آزادسازي و توسعه رقابت‌پذير در ارائه سرويس‌هاي غيرپايه پستي و خصوصي‌سازي شرکت پست از جمله اهداف کلي مد نظر در برنامه پيشنهادي پنجم توسعه کشور است.

به گفته محبيان عراقي، بهبود دسترسي عمومي به خدمات پايه پستي، ارتقاء جايگاه پست ايران در منطقه و جهان و هم‌چنين ارتقاء بهره‌وري، اثربخشي و کارايي در بخش پستي، از ديگر اهداف کلي است که در برنامه پنجم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

شايد از عبارت "ارتقاء جايگاه پست ايران در منطقه و جهان" مي‌توان دريافت كه تسهيل كننده اين هدف تنها وجود برنامه‌اي كلان براي نظارت بر چنين فرآيندي است كه برنامه پنجم توسعه مي‌تواند اين نقش را ايفا كند.

مدير عامل سابق شرکت پست فعال کردن اپراتورهاي غيردولتي را براي واگذاري پست در بورس و افزايش تعداد صندوق‌هاي پستي معابر را از جمله برنامه‌هاي اجرايي تدوين شده براي دستيابي به اهداف پيش‌بيني شده دانست و گفته بود: از ديگر برنامه‌هاي اجرايي مورد نظر مي‌توان به افزايش سرعت سير مرسولات پستي، جذب بازارهاي جديد و افزايش ترافيک پستي و فرهنگ‌سازي براي گسترش استفاده از پست اشاره کرد.

اما مجتبي نصيري - معاون فني شركت پست- درباره خدمات نوين شركت پست گفته بود: در مدل توسعه‌اي ما پست، سازماني حرفه‌يي، مشتري مدار، پاسخگو در تامين نيازهاي پستي جامع با به كارگيري فن‌آوري‌هاي نوين اطلاعاتي، خودگران با توان رقابتي باكيفيتي مطلوب و همگام با استانداردها است.

طبق اظهارات وي پست برخوردار از نيروي انساني توانمند، داراي نقش در توسعه كشور و داراي جايگاه نخست در منطقه است و در سراسر كشور تامين نيازهاي متنوع و فزاينده پستي، باكيفيتي مطلوب و رقابتي، كارآمد و ترغيب توسعه پايدار سرويس‌هاي پستي در سراسر جهان از جمله اهداف مهم ما محسوب مي‌شود.

توسعه خريد و فروش اينترنتي يكي از مهم‌ترين اركان خدمات مبتني بر ارزش افزوده به حساب مي‌آيد كه بسياري از جوامع نيز درصدد راه‌اندازي آنها اقداماتي را انجام داده‌اند و رضا فاضل - مدير کل خدمات نوين پستي - نيز با بيان اينكه يکي از اولويت‌هاي اصلي و مهم شرکت پست توسعه خريد و فروش اينترنتي است اذعان كرد: بر همين اساس همکاري نزديکي با مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت بازرگاني و همچنين دادسراي مبارزه با جرايم رايانه‌يي، فن‌آوري اطلاعات صورت گرفته است.

وي افزود: با توجه به ظرفيت موجود در مجموعه پست، معتقديم که ارايه خدمات تجارت الکترونيکي به صورت گسترده در سطح کشور بدون بهره‌گيري از اين امکانات، محقق نخواهد شد.

البته بايد دانست كه خدمات خريد و فروش اينترنتي حدودا از سال 83 در دستور كار شركت پست قرار گرفته است؛ فاضل نيز در همين ارتباط گفت: شرکت پست طي قراردادي که با هفت شرکت منعقد کرده است، بيش از سه هزار فروشگاه را تحت پوشش سامانه خريد و فروش اينترنتي قرار داده است كه با توجه به توسعه روزافزون خدمات اينترنتي بيش از 120 فروشگاه جديد به‌صورت ماهيانه به اين شبکه اضافه مي‌شود.

مدير کل خدمات نوين پستي ارايه خدمات الکترونيکي نظير تجارت الکترونيکي را فرصتي براي شرکت پست دانست و تاكيد كرده است: عقد قرارداد با پنج شرکت جديد و تحت پوشش گرفتن بيش از سه هزار و 500 فروشگاه اينترنتي جديد، از جمله برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي سال جاري است.

بسياري از مشتركان شركت پست انتظار دارند كه هرچه زودتر با به اجرا گذاشته شدن برنامه پنجم توسعه شاهد تحقق اهداف در نظر گرفته شده شركت پست براي انجام خدمات نوين مبتني بر ارزش افزوده باشند تا به راحتي بتوانند به امورات خود رسيدگي كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4566 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/08 تعداد مشاهده: 1441
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر