کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه فناوری جدیدی برای انتقال اطلاعات با سرعت 10 گیگابیت برثانیه


يک شرکت توليد کننده پردازشگرهاي رايانه اي با هدف رقابت با عملکرد USB 3.0 فناوري جديدي را عرضه کرده است که مي تواند با سرعت 10 گيگابيت برثانيه تنها در مدت 30 ثانيه يک فيلم با کيفيت بالا را انتقال دهد.


به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از مهر، USB 3.0 که آخرين نسخه از فناوري "يو. اس. بي" است حداکثر مي تواند با سرعت 4.8 گيگابيت بر ثانيه اطلاعات را از طريق کابل از يک دستگاه به دستگاه ديگر جابجا کند.

اين درحالي است که اکنون شرکت آمريکايي اينتل فناوري جديدي به نام Thunderbolt را عرضه کرده است که با سرعت بيش از 10 گيگابايت فايلها را انتقال مي دهد.

اين فناوري که در سري جديد نوت بوکهاي MacBook Pro اپل به کار رفته است با هدف انتقال پر سرعت محتواهاي چندرسانه اي با کيفيت بالا (فيلم، عکس، موسيقي و ...) توسعه يافته است.

به کارگيري اين فناوري جديد مي تواند اتصال ميان دستگاهها را تسهيل کرده و روشهاي جديدي را براي ساخت و استفاده از رايانه ارائه کند.

فناوري Thunderbolt براي گرافيستها و فيلمسازاني که محتواهاي چندرسانه اي با وضوح تصوير بسيار بالا تهيه مي کنند يک ابزار بسيار کارآمد است.

انتقال اين فايلها با سرعت 10 گيگابيت برثانيه از يک دستگاه به دستگاه ديگر در مدت تنها 30 ثانيه مي تواند تا حد قابل توجهي زمان انتظار قبل از تماشا و يا ويرايش محتواها را کاهش دهد.

همچنين با استفاده از اين فناوري زمان "بک- آپ گيري" و ذخيره سازي اطلاعات نيز کمتر مي شود.

براساس گزارش زئوس نيوز، بسياري از شرکتهاي نوآورانه اعلام کرده اند که از اين پس محصولات خود را برپايه فناوري Thunderbolt عرضه مي کنند.

نسخه هاي آينده اين فناوري برپايه فيبرهاي نوري مي تواند سرعت انتقال اطلاعات را ميان دو دستگاه تا سرعت حداکثر 100 گيگابيت برثانيه ميسر کند.

علاوه بر اين، Thunderbolt يک فناوري دو طرفه است و بنابراين مي تواند به طور همزمان اطلاعات را دريافت و ارسال کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4571 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: IRITN تاریخ خبر: 1389/12/08 تعداد مشاهده: 1243
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر