کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل، کووالکوم را متهم به ارائه مجوزهای غیرقانونی کرد

به گزارش سافت گذر، در روزهای ابتدایی سال 2019 اپل قرار بود از پردازنده‌های مجهز به مودم 5G ساخته شده توسط اینتل استفاده کند تا آنها را در آیفون‌هایی که قرار است سال‌های آینده معرفی گردند، به کار گیرد. در ادامه این شرکت تصمیم گرفت سراغ کووالکوم برود ولی متأسفانه این کمپانی و اینتل با یک‌دیگر مشکلات زیادی داشتند و تنها دفعه‌ای که با هم صحبت کرده بودند، در دادگاه بود. سپس خبر رسید که درگیری‌ها از بین رفته‌اند زیرا اپل با هزینه‌ای که بعدها گفته شد 4.5 میلیارد دلار بود، قرار شد تأمین پردازنده‌های محصولاتش را به مدت چند سال به کووالکوم بسپارد.

اینتل کووالکوم پردازنده تراشه چیپ‌ست

اما به خاطر خط مشی کووالکوم که می‌گوید، بدون مجوز تراشه تولید نمی‌کند، اپل تصمیم گرفت بخش تولید مودم‌های 5G اینتل را با هزینه 1 میلیارد دلاری خریداری کند تا اولین محصولات متعلق به شبکه نسل 5 ارتباطات خود را در سال‌های 2021 و 2022 به بازار بیاورد.

این‌بار اینتل، کووالکوم را متهم کرده که سیاست‌های غیرقانونی این کمپانی او را مجبور ساخته تا با ضرری گسترده، بخش تولید مودم خود را به اپل بفروشد.

آن‌طور که اینتل به رویترز اعلام کرده، بر سر ماجرای فروش بخش تولید مودم 5G برای گوشی‌های هوشمند، این شرکت 1 میلیارد دلار ضرر را متحمل شده و این اتفاق هم به خاطر سیاست غیرقانونی اعطای مجوز کووالکوم رخ داده است. در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی، کمیسیون تجارت فدرال یا FTC و کووالکوم به مدت 10 روز با هم ملاقات داشتند. کمیسیون مذکور سعی کرد تا نشان دهد سیاست‌های اتخاذ شده توسط کووالکوم ضد رقابتی هستند و اجازه نمی‌دهند کمپانی‌های رقیب آن‌طور که باید و شاید به فروش محصولاتشان بپردازند. FTC همچنین به روش کووالکوم مبنی بر دریافت هزینه پردازنده با توجه به قیمت کل گوشی به جای دریافت هزینه مخصوص به آن و عدم اعطای مجوز به محصولات آزمایشی اشاره کرد. متأسفانه سایر شرکت‌ها باید پتنت‌ها را به سازمان‌های مربوطه ارائه دهند تا مشخص شود آیا از نظر تخصصی موردی ندارند یا خیر ولی کووالکوم چنین کاری انجام نمی‌دهد.

قاضی این دادگاه در نهایت اعلام کرد که کووالکوم می‌تواند به اقدام فعلی خود ادامه دهد تا تصمیم نمایی اتخاذ شود. البته این رأی تقریباً منطقی است زیرا اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شرکت سازنده تراشه باید با اپل دوباره مذاکره می‌کرد که خب طبیعتاً زمان زیادی صرف و در نهایت اگر پیروز دادگاه می‌شد نیز می‌بایست قوانین را به همان حالت اولیه خود بازگرداند.

اینتل کووالکوم پردازنده تراشه چیپ‌ست

حالا چندین گروه تجاری دیگر مراتب اعتراض خود را نسبت به قوانین اعطای مجوز کووالکوم اعلام کرده‌اند. یکی از کمپانی‌های تولیدکننده ترمز برای خودروهای هوشمند در آلمان به مقامات قضایی گفته که به خاطر اقدامات کووالکوم، همکاری‌اش را با سامسونگ و مدیا تک قطع کرد. او ادعا می‌کند که کووالکوم و سایر شرکت‌های ثبت کننده پتنت نسبت به دادن مجوز به تکنولوژی‌های مشابه تمایلی ندارند و به جای آن محصولات آزمایشی خود را ثبت می‌کنند.

بر این اساس، تولیدکنندگان خودرو بیشترین ضرر را از این اقدامات کووالکوم متحمل شده‌اند. این گروه‌های تجاری می‌گویند:«« عدم بهره‌وری مناسب، نهایتاً تأثیر مخرب خود را روی مشتریان می‌گذارد زیرا آنها باید پول بیشتری بابت خرید خودرو بپردازند»».

به هر ترتیب، این گروه‌ها و همچنین اینتل، خواستار ارائه رأی عادلانه از سوی قاضی دادگاه هستند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45761 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/09 تعداد مشاهده: 2034
سافت گذر