کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به کمیسیون اروپا در مورد داده‌های کاربران گزارش خواهد داد

به گزارش سافت گذر، تجارت گوگل روزبه‌روز جنبه‌های مختلفی از زندگی دیجیتالی ما را در بر می‌گیرد و طبیعتاً این شرکت هر روز قدرتمندتر می‌شود اما آن‌طور که آمریکایی‌ها می‌گویند، هر چه قدرت بیشتر می‌شود، مسئولیت نیز سنگین‌تر می‌شود. حالا گوگل می‌خواهد نه تنها داده‌های به دست آمده از کاربرانش را امن نگه دارد بلکه تصمیم گرفته تا جایی که ممکن است، مقدار کمتری از آنها را در سرورهایش ذخیره کند.

گوگل اتحادیه اروپا کمیسیون اروپا

در این بین، کمیسیون اروپا همچنان می‌خواهد گوگل را زیر نظر بگیرد زیرا دوست ندارد اگر مشکلی در آینده به وجود آمد، داده‌های کاربران با خطر روبه‌رو شوند. به همین دلیل پرسش‌نامه‌هایی را به کمپانی مالک اندروید ارسال کرده تا ببیند اطلاعات جمع‌آوری شده از اروپایی‌ها در خدمات جستجویی، تبلیغات آنلاین، سرویس‌های فروش، وبگردی و . . . چگونه استفاده می‌شوند. هدف آن است که بررسی کنند گوگل چگونه از این اطلاعات پول به دست می‌آورد و آیا این اقدامات مطابق قوانین اتحادیه اروپا هستند یا خیر؟.

اگر ثابت شود که گوگل در حال سوءاستفاده از کاربران است، امکان دارد همکاری قطع گردد. ضمن اینکه کمیسیون اروپا تا کنون این شرکت را میلیاردها دلار جریمه کرده و او را مجبور ساخته تا برخی قوانین خود را تغییر دهد تا به اروپا کمتر خسارت وارد شود. لازم به ذکر است که یافته‌های کمیسیون اروپا در دسترس همگان قرار دارند و تمام افراد می‌توانند از آنها برای انجام تحقیقات مختلف بهره ببرند و چنان‌چه برخی اقدامات گوگل خلاف قوانین کشورشان بود، او را جریمه یا تحریم کنند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45768 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/10 تعداد مشاهده: 1994
سافت گذر