کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ابداع روش جدید متصل کردن گوشی به تلویزیون توسط سامسونگ

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم اینکه گوشی‌های هوشمند در سالیان اخیر با پیشرفت‌های زیادی روبه‌رو بوده‌اند اما کنترل‌های از راه تلویزیون‌های هوشمند تقریباً بدون تغییر باقی مانده‌اند به همین دلیل تکنولوژی Screen Mirroring یا فناوری پخش محتوای موبایل در تلویزیون به محبوبیت بالایی رسیده است. حالا گفته می‌شود که سامسونگ روش جدیدی را برای بهره‌مندی از این ویژگی ابداع کرده است.

سامسونگ Samsung Tap View Tap View NFC سونی

سایت LetsGoDigital اخیراً مدعی شده که سامسونگ پتنتی به نام Tap View طراحی کرده تا با استفاده از آن بتوان تنها با یک ضربه روی گوشی، محتوای در حال پخش در آن را در تلویزیون به نمایش درآورد.

البته اپلیکیشن‌هایی نظیر Miracast یا Chromecast تا کنون چنین فرصتی را به وجود آورده‌اند اما امکان دارد برخی اوقات ما را مجبور سازند که وارد حساب کاربری گوگل شده یا اتصال به وای‌فای را دوباره برقرار کنیم. با این حساب، احتمالاً روش ابداع شده توسط سامسونگ انجام این کار را در مجموع آسان‌تر نماید.

اینکه این فرآیند دقیقاً چگونه کار می‌کند هنوز مشخص نیست اما امکان دارد NFC یکی از گزینه‌ها باشد. در واقع این شیوه اتصالی در بسیاری از دستگاه‌های بلوتوثی جهت آسان‌تر شدن فرآیند جفت کردن دو وسیله به کار رفته است بنابراین بهره‌گیری از آن توسط سامسونگ محتمل می‌باشد.

پیش از این سونی قابلیت اتصال گوشی و تلویزیون را با استفاده از NFC فراهم کرده بود ولی افراد زیادی از آن استقبال نکرده‌اند. به هر حال، Tap View مطمئناً ویژگی بسیار جذابی خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45824 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/16 تعداد مشاهده: 2430
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر