کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی دقیق‌ترین ساعت دنیا نهایی شد

به گزارش سافت گذر، بر اساس ادعای دانشمندان مؤسسه تکنولوژی کالیفرنیا و گروهی از محققان ناسا، طراحی دقیق‌ترین ساعت دنیا تقریباً نهایی شده است. آنها می‌گویند ساعتی را می‌توان دقیق نامید که زمان را با بیشترین جزئیات نشان داده و به ثبت برساند.

کوانتوم ساعت ساعت کوانتومی فیزیک ناسا

این ساعت که فعلاً tweezer clock نامیده می‌شود، از تکنولوژی لیزر نوری بهره می‌برد تا هر اتم موجود را به ثبت برساند. مانوئل اندرس، استادیار مؤسسه تحقیقاتی کالیفرنیا می‌گوید:«« یکی از اهداف فیزیک‌دان‌ها آن است که بتوانند زمان را به صورت دقیق اعلام کنند»».

اندرس توضیح می‌دهد که شاید ساعت‌های فوق دقیق برای افراد معمولی کاربرد نداشته باشند ولی می‌توانند در علم فیزیک به کار گرفته شوند و تکنولوژی‌هایی را کشف کنند که کسی هنوز فکرش را هم نمی‌کند.

کوانتوم ساعت ساعت کوانتومی فیزیک ناسا

در شیوه طراحی جدید این ساعت، دو نوع عقربه اپتیکال و اتمی وجود دارد که مورد اول به یک اتم یا یون و مورد دوم به اتم‌های خنثی موجود در ابر شبکه وصل شده‌اند. در عقربه اول، فقط کافی است یک اتم مورد مطالعه قرار گیرد تا ساعت مشخص شود و در عقربه دوم هم باید چندین اتم بررسی گردد تا دیگر نگرانی از بابت نوسانات کوانتومی به وجود نیاید.

کوانتوم ساعت ساعت کوانتومی فیزیک ناسا

محققان بر این باورند که این ساعت برای مطالعات مربوط به تکنولوژی‌های کوانتومی کاربرد زیادی خواهد داشت. در نهایت ثابت کردن اتم‌ها امکان‌پذیر خواهد شد و می‌توان به صورت جهانی میان آنها ارتباط برقرار خواهد کرد تا ثبات ساعت افزایش یابد.

 

 
منبع: gadgetsnow.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45937 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/05 تعداد مشاهده: 2544
سافت گذر