کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل توسط یکی از پزشکان نیویورک تحت تعقیب قانونی قرار گرفت

به گزارش سافت گذر، یکی از پزشکان متخصص قلب در نیویورک اخیراً دادخواستی علیه اپل مطرح کرده و مدعی شده این شرکت حقوق ثبت پتنت تکنولوژی مربوط به تشخیص نارسایی‌های قلب را نقض کرده است.

اپل اپل واچ اپل واچ سری 4 اپل واچ سری 5 ساعت هوشمند اپل

دکتر جوزف ویسل، در سال 2006 جایزه تولید وسیله تشخیص نارسایی‌های قلبی بیماران را دریافت کرده بود ولی حالا شاهد استفاده از این تکنولوژی در اپل واچ‌ها هستیم.

این دادخواست که گام‌های پیشتاز در حوزه تشخیص نارسایی‌های قلبی نام دارد، به دادگاه ارائه شده است.

دکتر ویسل مدعی شده که در 20 سپتامبر 2017 نسبت به استفاده از این تکنولوژی در اپل واچ سری 3 به اپل هشدار داده بود. در خبر مربوط به این شکایت آمده است:«« حتی پس از ارائه جزئیات در مورد نقض حقوق پتنت، اپل از مذاکره با دکتر ویسل سرباز زده است»».

این پزشک آمریکایی درخواست کرده تا تمام جوانب نظیر خسارت‌های مالی مربوط به نقض حقوق پتنت توسط اپل را در نظر بگیرند زیرا این شرکت به صورت عمدی و آگاهانه دست به چنین کاری زده است.

اپل هنوز نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است.

با این حال، اگرچه اپل واچ‌ها توضیحات نهایی در مورد تشخیص نارسایی‌های قلبی را به بیماران نمی‌دهند ولی نشان خواهند داد که این اتفاقات ممکن است به سکته‌های مغزی منجر گردد به همین دلیل افراد می‌توانند به پزشک متخصص مراجعه کنند.

حالا الکترودهای موجود در اپل واچ سری 4 و 5 با همکاری اپلیکیشن ECG افراد را قادر می‌سازند تا اطلاعات کاملی از وضعیت سلامتی قلب خود به دست بیاورند. در ادامه، کاربران می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، دست خود را دکمه چرخان کنار ساعت بگذارند تا در نهایت با بررسی سیگنال‌های الکترونیکی، وضعیت قلب گزارش شود. پس از 30 ثانیه، ریتم ضربان قلب به سه شکل نارسا، سینوسی و ناراحت مشاهده خواهد شد.

گزارشات مربوط به ضربان قلب نامرتب که از 400 هزار بیمار جمع‌آوری شده بود، توسط مرکز تحقیقاتی قلب اپل مطالعه شد تا بزرگ‌ترین تحقیق در این زمینه صورت پذیرد.

اگرچه آمارهای دقیقی وجود ندارد ولی محاسبات نشان می‌دهند که 1 درصد از جمعیت بالغ کشورهای پیشرفته از نارسایی‌های قلبی رنج می‌برند.

 

 
منبع: gadgetsnow.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45951 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/07 تعداد مشاهده: 2393
سافت گذر