کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پروژه‌های جذابی که سامسونگ در CES سال آینده معرفی خواهد کرد

به گزارش سافت گذر، از تاریخ 7 تا 10 ژانویه 2020، نمایشگاه CES در مرکز اجتماع لاس‌وگاس برگزار خواهد شد. سامسونگ نیز امروز خبر داد که چند پروژه ساخته شده در آزمایشگاه‌های C-Labs خود را در CES معرفی خواهد کرد. اینکوک هاهن، نائب رئیس بخش نوآوری و خلاقیت سامسونگ می‌گوید:«« ما همواره از C-Labs حمایت کرده‌ایم تا محصولاتی تولید شود که مطابق با ترندهای روز دنیای تکنولوژی و نیازهای مشتریان است. در نتیجه پروژه‌های جذاب انجام شده در C-Labs را در نمایشگاه‌های مختلف در سطح جهانی معرفی خواهیم کرد»».

سامسونگ واقعیت افزوده نمایشگاه CES CES 2020 CES

C-Labs Inside، مرکزی در سامسونگ است که کارمندان می‌توانند ایده‌های خود را در آن‌جا ارائه کنند. این مرکز که از سال 2012 شروع به فعالیت کرد، برای پنجمین سال قصد دارد در نمایشگاه CES حضور یابد. یکی از تکنولوژی‌های تولید شده توسط این مرکز که احتمال دارد امسال معرفی شود، نوعی شیوه تایپ کردن با هندزفری و از طریق دوربین سلفی گوشی و هوش مصنوعی است. این فناوری که SelfieType نام دارد، از یادگیری ماشینی بهره می‌برد تا حرکات انگشتان دست که از طریق دوربین جلوی گوشی دیده می‌شوند را آنالیز کند و آنها را به صورت مجازی روی کیبورد QWERTY بنویسد. مزیت این تکنولوژی آن است که به هیچ سخت‌افزار اضافه‌ای نیاز ندارد و می‌توان از آن در گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها استفاده کرد.

سامسونگ واقعیت افزوده نمایشگاه CES CES 2020 CES

دیگر تکنولوژی ابداع شده توسط سامسونگ Hyler نامیده می‌شود که به صورت دیجیتالی و دقیقاً مانند یک ماژیک هایلایت‌کننده کلمات چاپ شده روی کاغذ را شناسایی می‌کند. سپس اطلاعات به دست آمده را می‌توان با یک اپلیکیشن مشاهده نمود. به علاوه، چنان‌چه کاربر از حالت سرچ این قلم هوشمند بهره ببرد، می‌تواند نتایج جستجو شده در مرورگرها و دیکشنری‌های لینک شده به Hyler را نیز به صورت آنلاین ببیند.

سامسونگ واقعیت افزوده نمایشگاه CES CES 2020 CES

محصول بعدی سامسونگ، سنسور Ultra V نام دارد که اشعه‌های ماوراء بنفش را شناسایی خواهد کرد. کمپانی کره‌ای مدعی شده که قرار دادن این حسگر در یک وسیله پوشیدنی نظیر ساعت هوشمند کار بسیار ساده‌ای است. با Ultra V، کاربران از وضعیت سلامتی پوست خود آگاه خواهند شد و می‌توانند بدانند اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید چه تأثیری بر جسم‌شان می‌گذارد.

سامسونگ واقعیت افزوده نمایشگاه CES CES 2020 CES

دو محصول بعدی سامسونگ که انتظار می‌رود در نمایشگاه CES از آنها رونمایی شود، SunnySide و Becon هستند. مورد اول دستگاهی شبیه به پنجره است که نور آفتاب مصنوعی تولید می‌کند و مورد دوم هم پوست سر افراد را بررسی می‌نماید تا به انسان‌ها پیشنهاد دهد برای جلوگیری از ریزش مو چه کارهایی را صورت دهند.

سامسونگ همچنین قصد دارد که پروژه‌های ساخته شده توسط استارتاپ‌های متفرقه که توسط او به صورت‌های مختلف اعم از مالی و معنوی حمایت می‌شوند را معرفی کند تا آنها هم بتوانند در کنار این کمپانی کره‌ای محصولاتشان را نشان دهند. یکی از این پروژه‌ها، ربات انسان‌نمای piBO می‌باشد که مکالمات در سطح مبتدی را انجام خواهد داد و اطلاعاتی نظیر اخبار، وضعیت آب و هوا و جستجوهای اینترنتی را ارائه می‌کند. به گفته سامسونگ، piBO با توجه به برداشت‌هایی که از احساسات انسان‌ها دارد و در چهره آنها نمایان شده با آنها صحبت می‌کند و با توجه به اقتضای مکالمه، جملات و عبارات مناسب را به زبان می‌آورد.

محصول بعدی، پلتفرم FTIT می‌باشد که سه نوع آزمایش قلب و تنفس، مزاج و استقامت ماهیچه‌ها را انجام می‌دهد تا یک برنامه ورزشی مخصوص یک کاربر را ارائه کند. این سیستم همچنین قادر خواهد بود بیماری‌های آینده را نیز پیش‌بینی نماید تا خطرات ابتلا به فشار خون، دیابت، سرطان، سکته، حمله قلبی و بیماری‌های قلبی و عروقی را به حداقل برساند.

دیگر تکنولوژی VTouch است که باعث می‌شود افراد بتوانند با حرکات چشمان و نوک انگشتان، کنترل دستگاه‌ها را بر عهده بگیرند. در نهایت، Smoothy آخرین محصولی خواهد بود که معرفی خواهد شد. Smoothy در واقع نوعی اپلیکیشن چت گروهی است که اجازه می‌دهد تا 8 نفر به صورت همزمان تماس تصویری برقرار کنند. این برنامه ابتدا در حالت سکوت کار خود را آغاز خواهد کرد تا هر وقت که کاربران نیاز داشتند به تماس دریافتی پاسخ دهند. به علاوه، این برنامه از سیستم مبتنی بر واقعیت افزوده سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند تا در لحظه حالت چهره و احساسات افراد را به اموجی تبدیل نماید.

هنوز مشخص نیست آیا همه انسان‌ها می‌توانند از این تکنولوژی‌ها استفاده کنند یا خیر ولی اگر این اتفاق رخ دهد، بسیار جذاب خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45964 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/08 تعداد مشاهده: 3787
سافت گذر