کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوآوی یک گام به مستقل شدن از گوگل نزدیک شد

به گزارش سافت گذر، به خاطر مشکلات موجود میان هوآوی و دولت آمریکا، کمپانی چینی در تلاش است تا همچنان خودش را در رده‌های بالای دنیای تکنولوژی نگه دارد. این شرکت پس از توسعه زیرساخت‌های 5G، قراردادهایی را در مورد تلویزیون‌های هوشمند و وسایل پوشیدنی منعقد کرد زیرا این وسایل کمتر از تحریم‌های اعمال شده تأثیر پذیرفته‌اند.

هواوی اندروید HarmonyOS گوگل اندروید

اما تلاش‌های هوآوی به همین جا ختم نمی‌شود زیرا علاوه بر اینکه توانسته یک سیستم عامل جایگزین برای اندروید (HarmonyOS) تولید کند، موفق شده برای سرویس‌های تحت حمایت گوگل نیز آلترناتیو به وجود بیاورد. بر این اساس، نسخه 4.0 و بتا خدمات موبایلی هوآوی (Huawei Mobile Services) در تاریخ 27 دسامبر 2019 معرفی شد. این ورژن آزمایشی قرار است جای خدمات گوگل پلی (Google Play Services) را بگیرد و گفته می‌شود در آن علاوه بر اینکه ویژگی‌های جدیدی وجود دارد، نسبت به سرویس‌هایی که گوگل ارائه می‌دهد هم کامل‌تر می‌باشد.

هواوی اندروید HarmonyOS گوگل اندروید

با این حساب، خدمات حساب‌های کاربری، پرداخت و تبلیغات که به هوآوی مربوط می‌شوند به زودی کاربردی‌تر خواهند شد. در کنار اینها، سرویس‌هایی نظیر یادگیری هوشمند، برچسب‌گذاری پویا و تشخیص امنیت شبکه هم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. سرویس آخر قرار است سیستم‌ها را یکپارچه کند و امنیت اپلیکیشن‌ها را افزایش داده و آدرس‌های اینترنتی و کاربران جعلی را تشخیص دهد. مطمئناً این اقدامات در دنیای امروز به یک نیاز اولیه تبدیل شده‌اند و اگر هوآوی بتواند آنها را به واقعیت تبدیل نماید، فوق‌العاده خواهد بود.

هواوی اندروید HarmonyOS گوگل اندروید

هوآوی اخیراً اعلام کرده که سرویس مکالمات و اعلانات او به نام Push Kit در میان کاربران به محبوبیت بالایی رسیده و 38 هزار اپلیکیشن در آن ثبت شده‌اند و روزانه بیش از 30 میلیارد پیام رد و بدل می‌شود. چندی پیش نیز بنیان‌گذار و مدیرعامل هوآوی و آنر خبر داد که می‌خواهند تا پایان سال 2020 برای اپلیکیشن‌های زیرمجموعه گوگل جایگزین تولید کنند و تا کنون با 150 نفر از برترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در هند به توافق رسیده‌اند تا فروشگاه اپلیکیشن هوآوی را گسترش دهند. ضمناً، بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه 1 میلیارد دلار است.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45969 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/09 تعداد مشاهده: 2135
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر