کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نظرخواهی FCC در مورد تحریم هوآوی و ZTE از آمریکاییان

به گزارش سافت گذر، در ماه نوامبر بود که کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تصمیم گرفت با دریافت هزینه 8.5 میلیارد دلاری از کاربران که از طریق قبض تلفن‌های همراه خود پرداخت می‌کردند، اینترنت را در مناطق محلی و روستایی گسترش دهد و در عوض دیگر از هوآوی و ZTE سخت‌افزار مربوطه را خریداری نکند. لازم به ذکر است که هوآوی بزرگ‌ترین تولیدکننده زیرساخت‌های شبکه‌ای در دنیا بوده و ZTE هم از همین نظر در جایگاه چهارم جای دارد اما پس از اینکه دولت ایالات متحده این دو شرکت را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا دانست، FCC نیز آن را تحریم کرد.

هوآوی آمریکا FCC ایالات متحده کمیسیون ارتباطات فدرال

دولت ایالات متحده بر این باورست که هوآوی و ZTE مأموریت دارند تا اطلاعاتی را از شهروندان آمریکایی دریافت کرده و آنها را در اختیار دولت چین قرار دهند. همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های مختلف دو کمپانی چینی نامبرده را تحریم کنند. حالا اما، مشکل دیگری به وجود آمده و آن هم این است که شرکت‌های مخابراتی زیادی در آمریکا حضور دارند که زیرساخت‌های 2G، 3G و 4G آنها هنوز توسط هوآوی و ZTE تأمین شده‌اند و از آن جایی که می‌خواهند آنها را بروز کنند، نگرانی در میان مسئولین ایالات متحده به وجود آمده است. FCC تخمین زده که انجام چنین کاری دو سال به طول می‌انجامد و هزینه 1.89 میلیارد دلاری در پی خواهد داشت. ضمن اینکه این کمیسیون از شرکت‌های مخابراتی خواسته جزئیات مربوط به زیرساخت‌های خریداری شده از دو کمپانی چینی را در اختیار آنها قرار دهند.

رویترز خبر می‌دهد که FCC تا 3 فوریه به شهروندان آمریکایی فرصت داده تا نظر خود را در مورد قرار گرفتن نام هوآوی و ZTE به عنوان تهدید علیه امنیت ملی اعلام کنند. این کمیسیون وعده داده پیش از تصمیم نهایی، تمامی نظرات را بررسی نماید. با این حال، هوآوی دادخواستی علیه کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرده است.

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان ایالات متحده در سال 2012 هوآوی ZTE را تهدیدی علیه امنیت ملی این کشور دانستند اما پس از آن گوشی نکسوس 6 پی که هوآوی به همراه گوگل تولید کرده بود در ایالات متحده به فروش رسید و در سال 2017 نیز ZTE چهارمین برند پرفروش در این کشور لقب گرفت.

هوآوی آمریکا FCC ایالات متحده کمیسیون ارتباطات فدرال

در سال 2018 شرایط به کلی تغییر کرد زیرا دو اپراتور Verizon و AT&T تصمیم گرفتند که دیگر از محصولات هوآوی پشتیبانی نکنند. البته برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که تماسی از سوی مقامات دولت ترامپ دو شبکه ارتباطی را مجبور به انجام این کار کرده‌اند هرچند هنوز کسی این موضوع را تأیید نکرده است. سه ماه بعد از این اتفاق، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) یک قانون ممنوعیت صادرات هفت ساله را علیه ZTE اعمال کرد. در نهایت با وساطت ترامپ مشکلات به وجود آمده مرتفع شدند.

در ماه می سال 2019، دولت آمریکا هوآوی را در لیست شرکت‌های تحریمی خود قرار داد تا نتواند تجارت 11 میلیارد دلاری سال 2018 را ادامه دهد. در نتیجه، گوشی‌هایی که کمپانی چینی تولید می‌کند از نسخه منبع بازی از اندروید بهره می‌برند و خبری از نرم‌افزارهای گوگل در آنها نیست. این موضوع اگرچه در چین اهمیتی ندارد زیرا در این کشور استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل ممنوع است اما به شدت بر فروش جهانی هوآوی تأثیر گذاشته است. با این حال، هوآوی سال گذشته و به خاطر حس میهن‌دوستی چینی‌ها توانست بیش از 230 تا 240 میلیون گوشی را به فروش برساند تا پس از سامسونگ و پیش از اپل دومین کمپانی پرفروش در دنیا لقب بگیرد. این در حالی بود که هوآوی در ابتدای 2019 تخمین زده بود که تا پایان سال 300 میلیون گوشی خواهد فروخت.

با همه اینها، آیا امکان دارد آمریکایی‌ها خواهان لغو محرومیت‌های اعمال شده علیه هوآوی ZTE باشند؟ حتی اگر این اتفاق افتاد، آیا FCC راضی به انجام چنین کاری خواهد شد؟ با توجه به نظرات مدیرعامل کمیسیون ارتباطات فدرال یعنی آجیت پای، بعید است محرومیت‌ها و ممنوعیت‌ها از بین بروند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46018 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/15 تعداد مشاهده: 2001
سافت گذر