کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درخواست هواوی و ZTE از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا

به گزارش سافت گذر، دو شرکت چینی هواوی و ZTE اخیراً از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده درخواست کرده‌اند تا آنها را به عنوان تهدید علیه امنیت ملی به حساب نیاورد. اگر این کمیسیون چنین کاری انجام دهد، ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی که با آنها همکاری می‌کنند دیگر نخواهند توانست از بودجه 8.5 میلیارد دلاری دولت آمریکا برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بهره ببرند. لازم به ذکر است که دو شرکت نامبرده به خاطر ارتباطاتی که با دولت چین دارند، مدتی است که تحت فشار قرار گرفته‌اند.

FCC هواوی ZTE کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده

در ماه نوامبر سال قبل، FCC دو کمپانی ZTE و هواوی را تهدید علیه امنیت ملی دانست و سپس از شرکت‌های مخابراتی خواست زیرساخت‌های تولید شده توسط این دو کمپانی را با تجهیزات دیگر جایگزین کنند. به علاوه، دولت ایالات متحده نیز سعی کرده تا دیگر دولت‌ها را قانع کند که اقدامات مشابهی را علیه هواوی صورت دهند ولی موفق ختم نشده است.

هواوی در درخواستی که از FCC داشت، نوشت:«« این اقدام ناجوانمردانه را تعدادی را اعضای دولت و نمایندگان کنگره صورت دادند تا فعالیت‌های هواوی را محدود و برایش مشکلاتی ایجاد کرده و فضای تجاری در داخل ایالات متحده را از او بگیرند و شهرت و محبوبیت او را در سرتاسر جهان خدشه‌دار کنند. این اقدامات غیرقانونی و شکست‌خورده هستند»».

ZTE نیز در بیانیه خود وفاداری به قوانین ایالات متحده را یادآور شده و نوشته است:«« FCC باید زمان بیشتری بگذارد تا محصولات ZTE را از نظر امنیتی و اقتصادی بررسی کند. این شرکت تا کنون میلیون‌ها دلار هزینه کرده تا به قوانین مربوط به صادرات و محدودیت‌های به وجود آمده توسط دولت ایالات متحده وفادار بماند»».

به هر ترتیب، مشخص نیست که تصمیم نهایی چه زمانی اتخاذ خواهد شد ولی چیزی که همه می‌دانند آن است که FCC مسئول اتفاقات آتی خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46249 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/16 تعداد مشاهده: 1558
سافت گذر