کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویروس کرونا و تعطیلی ادامه‌دار شرکت‌های تکنولوژی در چین

به گزارش سافت گذر، ویروس کرونا در چین به یک بحران تبدیل شده و به صورت غیرمستقیم شرکت‌های مرتبط با کمپانی‌های بزرگ را نیز درگیر خودش کرده است. این مشکل همچنین، باعث شده تا برخی از برندهای مطرح از حضور در نمایشگاه MWC امسال انصراف دهند.

ویروس کرونا Foxconn اپل چین کرونا

شرکت تأمین‌کننده قطعات ساخت آیفون‌ها یعنی Foxconn به کارمندانش هشدار داده که پس از تعطیلات سال نو چینی در کارخانه حضور پیدا نکنند. کارمندان این کمپانی پیامی با این مضمون را Foxconn دریافت کرده‌اند:«« به منظور حفاظت از امنیت و ارتقای امنیت و انجام راهکارهای پیش‌گیرانه پیشنهاد شده توسط دولت، از شما می‌خواهیم به محل کار خود در شنزن برنگردید. ما بعدها شما را از اوضاع شهر آگاه خواهیم کرد. Foxconn از تمام حقوق کاری و امتیازات کارمندان خود حفاظت کرده و امیدوارست تعطیلات خوشی را سپری کنید. منتظر خبرهای بعدی باشید»».

علی‌رغم اینکه مهمترین مرکز تولیدی شعبه Foxconn در ژنگژو می‌باشد ولی مدیران این شرکت در شنزن حضور دارند. در حال حاضر مشخص نیست آیا این تصمیم مخصوص شعبه شنزن Foxconn است یا دیگر شعب نیز باید آن را جدی بگیرند.

بر این اساس، بازگشت کارمندان Foxconn پس از 14 روز انجام خواهد شد که این اتفاق می‌تواند تأثیرات منفی روی تولید شرکت‌های بزرگ تکنولوژی آمریکایی بگذارد.

 

 
منبع: gsmarena.com 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46276 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/19 تعداد مشاهده: 2153
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر