کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این اپلیکیشن‌های اندرویدی را هر چه سریع‌تر حذف کنید

به گزارش سافت گذر، شرکت امنیتی Trend Micro به تازگی تعدادی اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی را پیدا کرده که در گوگل پلی استور وجود داشتند و پس از نصب باعث می‌شدند بیش از 3000 بدافزار وارد دستگاه شوند. البته گوگل این برنامه‌ها را حذف کرده ولی امکان دارد در برخی از گوشی‌ها همچنان نصب باشند.

بدافزار نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید گوگل پلی استور

همیشه توصیه می‌شود که کاربران اندرویدی پیش از نصب یک نرم‌افزار ساخته شده توسط یک توسعه‌دهنده ناشناخته از پلی استور، قسمت نظرات مربوط به آن را بخوانند تا امنیت دستگاه خود را به خطر نیندازند. با این وجود، کسانی که چنین برنامه‌هایی را تولید می‌کنند کامنت‌هایی را در زیر آنها بنویسند تا نشان دهند این اپلیکیشن‌ها دارای امنیت کافی هستند. یک اسکرین شات منتشر شده مربوط به یکی از این نرم‌افزار نشان می‌دهد که تمامی نظرات مثبت هستند ولی کلمات آنها یکی است. اگر شما نیز چنین چیزی را در پلی استور دیدید، از نصب آن نرم‌افزار جدا خودداری کنید چرا که تبلیغات پخش شده در آنها کاربران را وادار خواهند ساخت تا با کلیک کردن روی آنها به مجرمان کمک شده و آنها به راحتی وارد حساب کاربری گوگل یا فیسبوک قربانیان شوند.

بدافزار نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید گوگل پلی استور

از میان 3000 بدافزار شناخته شده، اکثر آنها خود را به عنوان برنامه سیستمی نشان می‌دادند بنابراین هیچ آیکون خاصی در منو دیده نمی‌شد. بر این اساس، کاربران حتی متوجه وجود آنها در گوشی نخواهند شد و حتی اگر این اتفاق رخ داد نیز نخواهد توانست به این راحتی‌ها آنها را لغو نصب کند. این نرم‌افزارها از کاربران می‌خواهند برخی از تنظیمات را فعال و گزینه Google Play Protect را غیرفعال کنند.

این اپلیکیشن‌ها بیشتر در کشورهای ژاپن، تایوان، ایالات متحده، هند و تایلند دانلود و نصب شده بودند و لیست آنها عبارتست از:

بدافزار نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید گوگل پلی استور

در یک گزارش دیگر که توسط شرکت امنیتی Cofense منتشر شده، مشخص می‌شود که یک تیم توسعه‌دهندگان بدافزار کاربران دستگاه‌های اندرویدی را مجبور می‌کنند تا یک برنامه به نام Anibus را در گوشی خود نصب نمایند. این توسعه‌دهندگان برخی از لینک‌ها را به اهداف خود ارسال می‌کردند که به آنها یک فایل APK ضمیمه شده بود. در نهایت کسانی که این برنامه‌ها را دانلود و نصب می‌کردند، در گوشی‌هایشان این امکان را به وجود می‌آوردند تا بدافزارها فعال شده و 19 مجوز دستگاه فعال شوند. این بدافزارها در نهایت موبایل را اسکن می‌کنند تا حساب‌های بانکی را شناسایی نمایند. در مرحله آخر، بلافاصله پس از باز کردن صفحه بانکی جعلی توسط شخص هدف، حساب او خالی می‌شود.

بدافزار نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید گوگل پلی استور

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46282 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/20 تعداد مشاهده: 5862
سافت گذر