کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود یک بدافزار جدید به رایانه‌ها از طریق شبکه وای‌فای

به گزارش سافت گذر، یک نسخه جدید از بدافزار پیچیده و خطرناک که پیش از این تنها توسط اسپم‌ها و شبکه‌های ناامن وارد رایانه‌ها می‌شد، حالا از طریق شبکه‌های وای‌فای معمولی نیز امکان ورود به کامپیوترها را دارد. این بدافزار که زمینه به وجود آمدن چندین باگ را به وجود می‌آورد، Emotet نام داشته و از رابط wlanAPI سوءاستفاده می‌کند تا راه خود را به درون رایانه‌ها بیابد.

ویروس امنیت سایبری باگ رایانه‌ای امنیت و ویروس Emotet

روش‌های مختلفی که باعث می‌گردد این بدافزار بتواند از طریق شبکه‌های وای‌فای وارد رایانه‌ها شود، به مدت دو سال است که ناشناخته مانده‌اند. زمانی که یک نرم‌افزار خرابکار به رایانه‌ها اضافه می‌شود، با استفاده از رابط wlanAPI.dll تمامی شبکه‌های وای‌فای را لیست کرده و امکان ورود دیگر بدافزارها را فراهم می‌کند. دلیل این اتفاق نیز آن است که رابط مذکور از Native Wi-Fi بهره می‌برد تا شبکه‌ها و اتصالات بیسیم را مدیریت کند.

در مرحله بعد، این بدافزار روش‌های دریافت تأییدیه و رمزگذاری را تغییر داده و با اعمال فشار روی شبکه‌ها، وارد اتصالات می‌شود. زمانی که Emotet به شبکه مدنظر وصل شد، یک کد پیچیده HTTP POST را به سرور مرکزی و کنترل‌کننده خود ارسال می‌کند. چنان‌چه این بدافزار نتوانست پسورد را بشکند، سعی خواهد کرد تا دسترسی کلی را دریافت نماید. این‌بار اگر موفق شد، وارد درایو C رایانه می‌شود تا دیگر بدافزارهایی که با خود آورده را نصب و یا اطلاعات شخصی کاربران را استخراج کند.

تنها راهکار مطمئن موجود برای جلوگیری از فعالیت این بدافزار، استفاده از کلمات عبور پیچیده است. این نرم‌افزار مخرب به راحتی می‌تواند وارد شبکه‌هایی شود که پسورد ضعیفی دارند و با توجه به پایگاه داده‌ای گسترده به دست آمده از وای‌فای های هک شده پیشین، قادر خواهد بود پسوردها را حدس بزند. بر این اساس، یک پسورد قوی اجازه فعالیت به Emotet را نخواهد دارد. دیگر روش، بررسی مداوم پوشه‌های موقتی و فلش مموری های مختلف می‌باشد چرا که گفته می‌شود این بدافزار فایل نصبی خود را در فولدر TEMP قرار می‌دهد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46300 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/24 تعداد مشاهده: 4308
سافت گذر