کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در اندیشه نسخه ارزان تر هدفون های ایرپادز پرو

به گزارش سافت گذر، اپل می خواهد تا چند ماه دیگر محصولات متنوعی از جمله آیفون 12، آیفون 9 و یک نسخه ارزان تر از هدفون های ایرپادز پرو را معرفی کند.

اپل ایرپادز پرو ایرپادز هدفون های بیسیم اپل هدفون های اپل

بر اساس خبر منتشر شده توسط یکی از سایت های تایوانی، اپل می خواهد به زودی تولید یک نسخه ارزان تر از هدفون های ایرپادز پرو را آغاز نماید.

در توضیحات این خبرگزاری آمده است:«« تأمین کنندگان و سازندگان قطعات در حال آماده شدن برای تولید یک نسخه ارزان تر از هدفون های ایرپادز پرو هستند و انتظار می رود اپل از این محصولاتش در روزهای آخر سه ماهه اول یا اوایل سه ماهه دوم امسال رونمایی کند»».

احتمالاً باید این هدفون های جدید را ایرپادز پرو لایت بنامیم و تولید آنها هم از روزهای واپسین ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که اپل دومین نسل از هدفون های بیسیم خود را در 20 مارس 2019 معرفی کرد بنابراین رونمایی از محصولات جدیدش در تابستان بسیار محتمل به نظر می رسد. با این حال، مشخص نیست آیا برنامه ریزی های این شرکت همان طور که انتظار دارد پیش خواهند رفت یا خیر زیرا همچون سایر کمپانی های دنیای تکنولوژی، بازار آنها فعلاً تحت تأثیر ویروس کرونا و مشکلات مربوط به آن قرار گرفته است.

در چند هفته گذشته اخبار زیادی در مورد ایرپادز پرو لایت شنیده ایم ولی مشخصات فنی و قیمت آنها هنوز مشخص نشده است. اگر بخواهیم شایعات را باور کنیم، باید بگوییم که تفاوت زیادی میان ظاهر این هدفون ها با ایرپادز پرو اصلی وجود نخواهد داشت و علی رغم اینکه کیفیت صدای بهتری دارند اما در آنها سیستم اکتیو نویز کنسلینگ به کار نخواهد رفت.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46443 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/16 تعداد مشاهده: 2493
سافت گذر