کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پخش بازی ها با کیفیت 4K در گوگل استدیا

به گزارش سافت گذر، زمانی که گوگل سرویس گیمینگ خود موسوم به گوگل استدیا را در سال گذشته میلادی معرفی کرد، وعده داد به تدریج به امکانات آن می  افزاید. این شرکت از آن زمان تا کنون به قول خود عمل کرده و امروز در یک اقدام جدید، به کاربران اعلام کرد که از این پس می توانند بازی های منتخب را در کروم و در رایانه و با کیفیت 4K پخش کنند. لازم به ذکر است که این ویژگی تا به امروز مخصوص کسانی بود که از کروم کست اولترا استفاده می کردند.

گوگل گیمینگ گوگل استدیا سرویس گیمینگ گوگل استدیا

بر این اساس، اگر به سایت گوگل استدیا دسترسی داشته و اینترنت پرسرعتی دارید، می توانید برخی از بازی های این سرویس گیمینگ را با کیفیت 4K پخش کنید. شما همچنین قادر خواهید بود تا مشخص کنید که با چه کیفیتی در حال اجرای بازی هستید. برای انجام این کار، باید از روی دسته مخصوص استدیا دکمه مربوطه را فشار دهید و یا از روی کیبورد دکمه های Shift و Tab را بفشارید و بعد روی عبارت Connection کلیک نمایید. به خاطر داشته باشید که در زیر وضعیت مصرف اینترنت (Data Usage) باید عبارت 4K را مشاهده کنید. ضمناً، به این نکته هم توجه نمایید که برای بهره مندی از این ویژگی، لازم است اشتراک پرو (Pro) استدیا که هر ماه 9.99 دلار هزینه دارد را خریده باشید.

تا کنون بسیاری از کاربران گزارش داده اند که توانسته اند چند بازی را پخش کنند. گوگل نیز اعلام کرده در حال گسترش این قابلیت است. با این حال، هستند کسانی که تمامی ملزومات اولیه را دارند ولی نمی توانند بازی ها را با کیفیت 4K پخش نمایند. ضمناً، مشخص نیست که گوگل این ویژگی را تنها برای مانیتورهایی که 1440p هستند منتشر کرده و یا امکان بهره مندی از آن را در همه رایانه فراهم کرده است.

در پایان اشاره کنیم که در یک ماه گذشته، گوگل امکان اجرای گوگل استدیا را برای گوشی های سامسونگ، ایسوس و Razer به وجود آورده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46447 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/16 تعداد مشاهده: 2495
سافت گذر