کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316091 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

دستیاران هوشمند اپل و گوگل توسط محققان هک شدند

به گزارش سافت گذر، محققان دانشکده مهندسی دانشگاه میشیگان روشی به کار گرفته اند که با استفاده از آن دستوراتی را به گوگل اسیستنت و سیری دادند که معمولاً هکرها این کارها را انجام می دادند. این محققان با انتشار امواج فراصوتی که شنیده شدن آنها توسط انسان ها امکان پذیر نبود، به سیری و گوگل اسیستنت دستور دادند. آن طور که مشخص است، میکروفون گوشی های هوشمند می توانند صداهای بسیار بلند را تشخیص دهند و این امواج فراصوتی نیز توانسته اند سیری و گوگل اسیستنت را فعال کنند.

گوگل اسیستنت سیری دستیار هوشمند گوگل دستیار هوشمند اپل دستیار هوشمند

نکته ای که نگران کننده تر می باشد این است که سه سال پیش محققان دانشگاه ژیژانگ چین با استفاده از یک ابزار 3 دلاری موفق شدند دستورات صوتی داده شده توسط انسان ها را به صورت امواج فراصوتی درآورند و سیری و الکسا را فعال کنند. محققان آمریکایی با یک وسیله تبدیل جریان الکتریسیته به امواج فراصوتی این کار را انجام دادند. این امواج می توانند از میان سطوح سخت مانند فلز، چوب و شیشه عبور کرده و مسافت تقریباً 10 متری را طی کنند.

این نقطه ضعف می تواند به هکرها اجازه دهد از فاصله ای نسبتاً زیاد به گوشی شما دستور دهند. مثلاً، امکان برقراری تماس، به سرقت بردن کدهای تأیید دو مرحله ای، لغو برنامه های مختلف و حتی درخواست پول از دیگران وجود خواهد داشت. با این حال، اگر شما از Face ID یا هر روش امنیتی دیگری برای قفل کردن گوشی بهره می برید، شرایط کمی برای هکرها سخت خواهد شد. محققان این روش را روی 17 گوشی پیاده کردند و 15 عدد از آنها نشان دادند امنیت کافی را ندارند. این دستگاه ها آیفون 5، آیفون 5 اس، آیفون 6، آیفون ایکس، گوگل پیکسل 1، گوگل پیکسل 2، گوگل پیکسل 3، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 9 بودند.

گوگل اسیستنت سیری دستیار هوشمند گوگل دستیار هوشمند اپل دستیار هوشمند

واقعاً مشخص نیست چرا که تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چند سال اخیر فکری برای این معضل نکرده اند. با این وجود، محققان یک راهکار ساده پیشنهاد داده و گفته اند وقتی تلفن همراه خود را روی سطح سفتی می گذارید، زیر آن یک پوشش نرم قرار دهید تا امواج فراصوتی به آنها نفوذ نکنند.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46504 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/27 تعداد مشاهده: 2345
سافت گذر