کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از بهترین پردازنده های اینتل و AMD در سرفیس لپ تاپ

به گزارش سافت گذر، گفته می شود که قرار است این هفته پردازنده های سری Tiger Lake-U اینتل معرفی گردند تا مایکروسافت بتواند تصمیم نهایی را بگیرد که می خواهد در رایانه سرفیس لپ تاپ 4 محصول کدام شرکت را قرار دهد. اگر این شایعات به واقعیت تبدیل شوند، کاربران این حق را خواهند داشت که از میان لپ تاپی که از پردازنده AMD Ryzen 4000 یا اینتل بهره می برد، یکی را انتخاب کنند.

مایکروسافت سرفیس اینتل AMD پردازنده

معمولاً لپ تاپ های مایکروسافت از نظر میزان رم و حافظه داخلی تنوع زیادی نداشته اند ولی این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد چرا که تولید سرفیس لپ تاپ با پردازنده Tiger Lake-U اینتل تقریباً قطعی به نظر می رسد و از آن جایی که نمونه دارای پردازنده AMD Ryzen 4000 هم به احتمال زیاد وارد بازار خواهد شد، یعنی کاربران می توانند از میان مدل های مختلف یکی را برگزینند.

درست مانند شایعات اخیر، پردازنده Tiger Lake-U اینتل که در سرفیس لپ تاپ به کار خواهد رفت 4 هسته و 8 رشته پردازشی خواهد داشت و حداقل سرعت آن 1.2 گیگاهرتز بود. ضمن اینکه بعید است گزینه افزایش دهنده سرعت نیز در آن وجود داشته باشد. با این حال، تا کنون مشاهده شده که حداقل سرعت این پردازنده به 2.70 گیگاهرتز رسیده است.

مایکروسافت سرفیس اینتل AMD پردازنده

به هر ترتیب، آزمایش 3DMark به ثبت رسیده از پردازنده اینتل نشان می دهد این محصول کمپانی آمریکایی نسبت به تراشه های نسل قبل سرعت بیشتری خواهد داشت و در کنار رم 16 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD مشخصات فنی محصول مایکروسافت را تشکیل خواهند داد. در آزمایش نامبرده، امتیاز 4349 به دست آمده و در آزمایش مربوط به CPU و پردازنده گرافیکی هم به ترتیب امتیاز 8412 و 5540 حاصل شده است.

این اعداد بسیار معمولی هستند اما به خاطر داشته باشید که این امتیازات با نمرات به دست آمده توسط پردازنده AMD Ryzen 4000 برابری می کنند.

حقیقت آن است که مایکروسافت با این اقدام حق انتخاب بیشتری به مشتریانش ارائه خواهد کرد زیرا از این پس می توانند رایانه ای بخرند که یا پردازنده اینتل دارد و یا پردازنده AMD.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46594 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/10 تعداد مشاهده: 2063
اخبار مرتبط
سافت گذر