کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین نرم افزارهای اندرویدی یادگیری مهارت های مختلف

در این روزها که اکثر کشورها با ویروس کرونا مبارزه می کنند، ماندن در خانه یکی از اقدامات ساده ولی بسیار مؤثر است. البته این کار می تواند خسته کننده باشد اما با این نرم افزارها بد نیست هم از این فرصت پیش آمده استفاده کنید و هم مهارت های جدیدی بیاموزید. با سافت گذر همراه باشید.

اندروید سیستم عامل گوگل پلی استور پلی استور نرم افزار

خوش بختانه به سبب پیشرفت اینترنت، سایت ها و برنامه های زیادی هستند که می توانند علاوه بر سرگرم کردن ما، مهارت های تازه ای نیز بیاموزند.

اپلیکیشن هایی که مهارت های جدیدی به شما می آموزند

Udemy: سایت این برنامه بیش از 130 هزار دوره آموزشی با موضوعات مختلف دارد. این دوره ها به طراحی وب، توسعه نرم افزارهای موبایلی، زبان ها، ریاضی، اقتصاد، طراحی، بازاریابی و موسیقی مربوط می شوند. Udemy بیش از 1200 معلم دارد که با در اختیار قرار دادن ویدیوهای آموزشی، سعی می کند مهارت مدنظر شما را با بیشترین جزئیات و کیفیت آموزش دهد.

Masterclass: این نرم افزار بیشتر به درد کسانی می خورد که می خواهند مهارت های مرتبط با موسیقی، بازیگری و . . . را تقویت کنند. یکی از نکات جالب آن است که در Masterclass شخصیت های هنری زیادی حضور دارند که در خبره شدن افراد معمولی کمک خواهند کرد.

TED Masterclass: این برنامه شباهت زیادی به اپلیکیشن قبلی دارد و به کاربران مهارت های کنترل احساسات و چگونگی صحبت کردن در اجتماع را آموزش می دهند. در مجموع موضوعات موجود در این نرم افزار بیشتر به روان شناسی مربوط می شوند.

Coursera: این پلتفرم آموزشی در سال 2012 توسط دو استاد دانشگاه استنفورد راه اندازی شد تا افراد بتوانند به محتواهای آموزشی باکیفیت به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. در حال حاضر Coursera بیش از 2000 دوره آموزشی دارد که در 29 کشور و توسط 149 مؤسسه تعلیم داده می شوند بنابراین هر کسی از هر جایی می تواند در آنها شرکت کند و آموزش ببیند.

وقتی صحبت از اپلیکیشن های آموزشی به خصوص می شود، چندین برنامه در سیستم عامل اندروید هستند که حرف اول را می زنند.

اندروید سیستم عامل گوگل پلی استور پلی استور نرم افزار

این نرم افزارها عبارتند از:

•    Encode: در این برنامه دوره های آموزشی برنامه نویسی وجود دارد که جاوا اسکریپت و پایتون از آن جمله هستند.

•    SoloLearn: درست مانند نرم افزار قبلی، SoloLearn هم موضوعات مربوط به برنامه نویسی دارد ولی این اپلیکیشن بروزتر است.

•    Skillshare: افرادی که علاقه مند به تولید محتوا هستند، می توانند از Skillshare استفاده کنند. در این نرم افزار موضوعاتی نظیر عکاسی، فیلمبرداری، انیمیشن، طراحی، مهارت های نوشتن، طراحی وب و مهارت های کسب و کار وجود دارد.

•    Brilliant: این نرم افزار شباهت زیادی به مورد قبلی دارد ولی روشی که به کار گرفته کاربردی تر بوده و بیشتر به درد موضوعاتی مانند ریاضیات، علوم، رایانه و . . . می خورد.

•    Duolingo: یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان Duolingo است. این اپلیکیشن امکان یادگیری تقریباً هر زبانی را برای افراد فراهم کرده و برای ارزیابی، از کاربران امتحان می گیرد.

•    Khan Academy: این نرم افزار یک پلتفرم آموزشی مجازی برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و والدین است که با استفاده از معماها، امتحانات و تمرینات مختلف مهارت های ریاضی را آموزش می دهد.

مواردی که گفتیم، تقریباً محبوب ترین اپلیکیشن های آموزشی اندرویدی هستند اما شما باز هم می توانید با مراجعه به گوگل پلی استور نرم افزار مدنظر خود را دانلود کنید. آیا اپلیکیشن دیگری هم شما می شناسید که در این خبر به آن اشاره نشده است؟ آن را به ما و دیگران معرفی کنید.

 

 
منبع: gizchina.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46601 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/11 تعداد مشاهده: 2293
سافت گذر