کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل هواوی: خدمات گوگل را در محصولاتمان می خواهیم

به گزارش سافت گذر، به نظر می رسد هواوی استراتژی خود در قبال محرومیت های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده را تغییر داده چرا که پیش از این خبر رسیده بود که پیشرفت فروشگاه نرم افزاری این کمپانی چینی به نام اپ گالری فوق العاده است و حتی با وجود تحریم های آمریکا می خواهد خدمات موبایلی هواوی (HMS) را توسعه دهد اما این بار مدیرعامل این کمپانی چینی خواستار ادامه همکاری با گوگل شده است.

هواوی ریچارد یو خدمات گوگل پلی گوگل ایالات متحده

ریچارد یو، مدیر بخش سهامی خاص هواوی در مصاحبه اخیر خود، در مورد برنامه های آینده این شرکت صحبت کرد. آن طور یو می گوید، کمپانی چینی امیدوارست که بار دیگر با گوگل همکاری اش را از سر بگیرد. این اظهارنظر مطمئناً به مذاق گوگل و سایر شرکت های آمریکایی هم خوش خواهد آمد چرا که با این کار درآمد هنگفتی به دست خواهند آورد.

این مقام مسئول از هواوی عنوان کرده علی رغم اینکه در اپ گالری پیشرفت هایی حاصل شده ولی هنوز خلاءهای زیادی وجود دارد که برای پر کردن آنها حداقل به یک تا دو سال زمان نیاز است. این شرکت مجبور است تا با محدودیت های موجود در بخش تکنولوژی های خانه های هوشمند نیز دست و پنجه نرم کند ولی با این حال، می خواهد در این قسمت از سیستم HiLink خودش بهره می برد زیرا اعتقاد دارد از نمونه های ایجاد شده توسط اپل، آمازون، گوگل و . . . کامل تر است.

او در پاسخ به این پرسش که تا کی قرار است دوربین مهمترین بخش رقابتی گوشی های هوشمند باشد اعلام کرد که حداقل تا یکی دو سال آینده همین روال ادامه خواهد یافت ولی بعداً به خاطر اینکه شرکت ها متحمل هزینه های زیادی خواهند شد این قسمت از کانون توجهات خارج شده و در آینده نمایشگرها و تکنولوژی های مربوط به محافظت از چشم کاربران اهمیت پیدا خواهند کرد.

ریچارد یو در مورد گوشی های تاشو نیز گفت که تا یکی دو سال دیگر قیمت این دستگاه ها هم مانند قیمت تلفن های همراه پرچمدار و معمولی خواهد بود. لازم به ذکر است که هواوی حتی با وجود فروش مناسب مدل میت ایکس اس هم نتوانسته از گوشی های تاشو درآمد زیادی کسب کند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46606 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/12 تعداد مشاهده: 2607
سافت گذر