کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آمادگی موزیلا برای عرضه نسخه جدید فایرفاکس اندرویدی

به گزارش سافت گذر، موزیلا روند انتقال نسخه بتا فایرفاکس اندرویدی به ورژن جدید این مرورگر به نام فنیکس (Fenix) را آغاز کرده است. بر اساس صفحه اعلام وضعیت این نرم افزار، 2.1 درصد فرآیند توسعه این مرورگر انجام شده و انتشار رسمی آن مرحله بعدی است که باید صورت پذیرد.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر موزیلا فایرفاکس

برای اینکه متوجه شویم این اقدام موزیلا چه قدر به طول می انجامد، بد نیست به نسخه Nightly فایرفاکس نگاهی بیندازیم. در روزهای پایانی ماه ژانویه امسال، موزیلا طراحی های نهایی این ورژن را انجام داد تا این گونه نشان دهد که در میانه های ماه ژوئن یا ژولای این مرورگر رسماً به دست کاربران می رسد.

موزیلا مدتی می شود که در حال کار کردن روی فنیکس (نسخه پیش نمایش فایرفاکس) می باشد و از یک سال گذشته تا کنون سعی کرده قابلیت های تازه ای را به این نرم افزار بیاورد و حداقل امکانات آن را به تعداد ویژگی های نسخه فعلی برساند. لازم به ذکر است که در روزهای ابتدایی ماه جاری میلادی، نسخه 4 پیش نمایش فایرفاکس عرضه شد که در آن گزینه های متعددتر مدیریت حساب های کاربری و پشتیبانی از افزونه های مختلف وجود داشتند.

از زمانی که موزیلا تصمیم گرفته نسخه اندرویدی جدیدی برای مرورگرش عرضه کند، شماره ورژن فعلی آن روی عدد 68 باقی مانده و تنها برخی قابلیت های جزئی به آن اضافه شده اند. به هر ترتیب، با خبری که امروز منتشر شد، کاربران نسخه بتا فایرفاکس باید خود را آماده استفاده از ورژن جدید این مرورگر کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46610 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/13 تعداد مشاهده: 1601
سافت گذر