کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چند خبر تازه در مورد مرورگر مایکروسافت اج

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

ازسرگیری فرآیند انتشار بروزرسانی های مایکروسافت اج از هفته آینده

به گزارش سافت گذر، تقریباً 20 روز پیش خبر دادیم که پس از گوگل، مایکروسافت نیز تصمیم گرفته انتشار بروزرسانی ها برای مرورگر مایکروسافت اج را متوقف کند.

این بار اما، آن طور که کمپانی مالک ویندوز اعلام کرده، در روزهای ابتدایی ماه آوریل (احتمالاً هفته آینده) نسخه پایدار مایکروسافت اج به ورژن 81 آپدیت خواهد شد. بر این اساس، مانند گوگل کروم، نسخه 82 مایکروسافت اج نیز منتشر نمی شود و ورژن 83 در میانه های ماه می به دست کاربران خواهد رسید.

انجام چنین کاری اصلاً دور از انتظار نبود زیرا مرورگرهایی که مبتنی بر سیستم کرومیوم هستند معمولاً همان برنامه ای را دنبال می کنند که گوگل تنظیم می نماید.

با این اوصاف، احتمالاً از این پس اوضاع عادی پیش خواهد رفت و هر شش هفته یک بار شاهد عرضه نسخه جدید مایکروسافت اج خواهیم بود. لازم به ذکر است که ورژن 83 این مرورگر هم اکنون در فاز آزمایشی و مخصوص توسعه دهندگان قرار دارد و پس از انتشار نسخه 81 وارد مرحله بتا می شود.

امکان تنظیم تصاویر دلخواه به عنوان پس زمینه تب های جدید

در نسخه 83.0.471.0 مایکروسافت اج قناری و بالاتر، کاربران می توانند تصاویر دلخواه خود را به عنوان پس زمینه تب های جدید تعیین کنند. برای اینکه بتوانید این گزینه را فعال کنید، باید کارهای زیر را انجام دهید:

•    یک تب جدید در مایکروسافت اج اجرا کنید.

•    به تنظیمات و سپس سفارشی سازی (Custom) بروید و بعد گزینه Your own image را از زیر آپشن بکگراند برگزینید.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

•    حالا گزینه آپلود را بزنید و تصویر مدنظر که می خواهید پس زمینه باشد را انتخاب کنید.

این قابلیت فعلاً در نسخه مایکروسافت اج قناری در دسترس است ولی انتظار داریم به زودی به سایر ورژن ها بیاید و با آپدیت این مرورگر به نسخه 83، همه بتوانند از آن استفاده کنند.

ازسرگیری دانلودها در نسخه مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت اج

مایکروسافت امروز نسخه 83.0.467.0 مخصوص توسعه دهندگان مرورگر مایکروسافت اج را منتشر و ویژگی ازسرگیری دانلودها از صفحه مربوطه را معرفی کرد.

امکان حفظ کوکی ها برای سایت های مشخص شده

کاربران از این پس می توانستند با روشن کردن گزینه مربوطه کاری کنند که وقتی مرورگر مایکروسافت اج را می بندند کوکی ها هم پاک شده و آنها از حساب های کاربری خود خارج شوند. با این حال، در تازه ترین ورژن مایکروسافت اج قناری، افراد توانسته اند کوکی های مربوط به برخی وب سایت های مشخص شده را ذخیره کنند تا دیگر نیازی نباشد هر بار که می خواهند وارد اکانت در یک سایت شوند، اطلاعات لازم را وارد کنند.

برای اینکه از این ویژگی استفاده نمایید، شما باید نسخه 83.0.470.0 یا بالاتر مایکروسافت اج قناری را نصب کرده و سایت های مدنظر را به لیست سفید اضافه کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات و سپس حریم شخصی و خدمات (Privacy and Services) رفته و گزینه Choose what to clear every time you close the browser را زده و آپشن Cookies and other site data را بزنید. در مرحله بعد، روی آپشن add ضربه زده و در زیر قسمت Do not clear آدرس های اینترنتی دلخواه را اضافه کنید.

این ویژگی فعلاً در اختیار کاربران مایکروسافت اج قناری قرار دارد و به زودی به سایر نسخه های این مرورگر خواهد آمد.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46613 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/13 تعداد مشاهده: 1880
سافت گذر