کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید شرکت استارتاپی Voysis توسط اپل برای بهبود سیری

به گزارش سافت گذر، اپل به تازگی شرکت استارتاپی فعال در حوزه هوش مصنوعی به نام Voysis را خریداری کرده تا بتواند عملکرد دستیار هوشمند خودش را بهبود بخشد.

اپل سیری دستیار هوشمند اپل دستیار دیجیتالی اپل دستیار هوشمند

Voysis پلتفرمی طراحی کرده که به دستیاران دیجیتالی این اجازه را می دهد تا صدای کاربران را بهتر شناسایی کنند. این کمپانی تا کنون در زمینه بهبود دستیاران هوشمند سایت ها و نرم افزارهای آنلاین بازاریابی فعالیت داشته ولی از این پس می تواند به اپل برای توسعه سیری کمک کند.

سایت این شرکت که حالا دیگر از دسترس خارج شده پیش از این نشان می داد که Voysis از پایگاه های داده ای و ابزارهای هوش مصنوعی برای متوجه شدن کلمات، مکالمات و سرویس ها بهره می برد تا کاربران هنگام استفاده از اینترنت راحت تر و سریع تر کارهای خود را انجام دهند.

یکی از مزایای Voysis آن است که کاربران با گفتن تنها یک عبارت یا جمله کوتاه می توانستند کاری که می خواستند را انجام دهند. در واقع این سیستم سه برابر سریع تر از موتور جستجوهای فعلی می باشد.

Voysis همچنین، از روش مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Wavenets برای ساخت صداهای شبیه انسان های واقعی بهره می برد. پیتر کیهیل، بنیان گذار این شرکت اعلام کرده بود که می خواهد نرم افزار به کار رفته در این سیستم را آن قدر فشرده کند که حجم آن نهایتاً 25 مگابایت خواهد بود. این عدد با سایز 4 آهنگ در اپلیکیشن اپل موزیک برابری می کند و باعث می شود که بتوان حتی به صورت آفلاین نیز از فرامین صوتی بهره گرفت.

اپل سیری دستیار هوشمند اپل دستیار دیجیتالی اپل دستیار هوشمند

احتمالاً اپل از امکانات Voysis برای بهبود سیری استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین می تواند پلتفرم تازه خریداری شده را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا با چگونگی کارایی سیری آشنا شوند.

اپل در بیانیه ای رسمی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد:«« ما هر از چند گاهی شرکت های تکنولوژی کوچکتر را خریداری می کنیم و معمولاً در مورد برنامه ها و اقداماتی که انجام می دهیم نیز به کسی چیزی نمی گوییم»».

 

در پایان اشاره کنیم که در پنج سال گذشته، اپل چندین شرکت استارتاپی فعال در حوزه هوش مصنوعی را خریداری کرده تا از آنها برای بهبود سیری استفاده کند. مهمترین این کمپانی ها عبارتند از:
•    Xnor.ai
•    Turi
•    VocalIQ
•    Perceptio
•    Emotient

 

 
منبع: gizchina.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46645 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/18 تعداد مشاهده: 2074
سافت گذر