کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید در مورد ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس کنسول بازی کنسول ایکس باکس

بازی های ایکس باکس سری ایکس زودتر معرفی خواهند شد

به گزارش سافت گذر، بر اساس اخبار منتشر شده، فیل اسپنسر مدیر ارشد بخش ایکس باکس مایکروسافت در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که به زودی بازی های ایکس باکس سری ایکس معرفی خواهند شد. آن طور که اسپنسر می گوید، در روزهای ابتدایی رونمایی از این کنسول، بازی ها جدیدی وجود نخواهد داشت بلکه شرکت های مختلف باید محصولاتشان را زودتر از سایر رقبا به لیست اضافه کنند. با این وجود، اگرچه اسپنسر مدعی شده که با ایکس باکس سری ایکس 8 بازی جدید معرفی خواهد داشت ولی شایعات منتشر شده، عددی کمتر از 8 را نشان می دهند.

همان طور که تا کنون چندین و چند بار در سافت گذر در مورد مشخصات فنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس صحبت کرده ایم، اگر قرار است درباره این دو کنسول اطلاعات دیگری به دست بیاوریم مطمئناً به قیمت مربوط خواهد بود اما گویا سونی و مایکروسافت می خواهند صحبت کردن در مورد این موضوع را به زمان دیگری موکول کنند.

به هر ترتیب، ایکس باکس سری ایکس دارای ابعاد 151*151*301 میلی متر خواهد بود تا از ایکس باکس وان ایکس بزرگتر و سنگین تر باشد. به علاوه، این دستگاه مجهز به پنکه ای است که صدای کمی دارد و این یعنی صدای آن مزاحمتی برای گیمرها ایجاد نخواهد کرد. ضمن اینکه ساختار متوازن سیستم خنک کننده ایکس باکس سری ایکس جریان هوا را به میزان مساوی در قسمت ها پخش می کند تا کنسول بیش از حد داغ نشود.

مایکروسافت ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس کنسول بازی کنسول ایکس باکس

برنامه مایکروسافت برای تعیین قیمت ایکس باکس سری ایکس جهت رقابت با پلی استیشن 5 سونی

رقابت میان مایکروسافت و سونی با تولید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 به اوج خودش رسیده و اگرچه هنوز زمان نسبتاً زیادی تا رونمایی از این دو کنسول در روزهای پایانی سال 2020 باقی مانده ولی همه می خواهد بدانند کدام دستگاه بهتر عمل خواهد کرد. با این حال، چند هفته پیش دو شرکت نامبرده مشخصات فنی محصولات آتی شان را منتشر کردند تا کارشناسان حوزه گیمینگ به این نتیجه برسند که ایکس باکس سری ایکس قدرتمندتر است. البته مایکروسافت شیوه طراحی نهایی محصولش را رسماً منتشر کرده اما هنوز خبری از سوی کمپانی ژاپنی پیرامون ظاهر پلی استیشن 5 به دستمان نرسیده است.

در حالی که بسیاری از افراد معتقدند محصول سونی روی کاغذ شانس کمتری دارد اما برخی ها بر این باورند که قیمت مقرون به صرفه این دستگاه می تواند برگ برنده آن باشد. با این وجود، فیل اسپنسر یادآور شده که مایکروسافت می خواهد قیمت ایکس باکس سری ایکس را به گونه ای تعیین کند که با شرایط فعلی بازار همخوانی دارد.

او می گوید:«« در روزهای اولیه معرفی کنسول، شما باید قیمت آن را برای خودتان تعیین کند و بعدها به مرور زمان و با توجه به شرایط بازار، برنامه های خاص خود را پیاده نمایید. من نسبت به استراتژی که ما اتخاذ کرده ایم احساس خوبی داشته و به توانایی ها و قدرت ایکس باکس سری ایکس ایمان دارم. در مجموع من به موفقیت این دستگاه خوشبین هستم. ما برنامه خاصی داریم و در مورد اینکه به پیروزی خواهیم رسید کاملاً معتقدیم»».

 

 
منبع: gizchina.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46649 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/18 تعداد مشاهده: 2394
سافت گذر