کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جابجایی های گسترده مدیریتی در هواوی

به گزارش سافت گذر، روز گذشته تغییرات مدیریتی گسترده ای در هواوی شانگهای به وقوع پیوست به طوری که رن ژنگ فی از پست مدیرعاملی این شرکت کنار رفت و سون یافانگ، از سمت معاون حقوقی این کمپانی برکنار شد. به علاوه، تمامی چهار عضو اصلی هواوی از جمله ژو ژیژان نیز دیگر فعالیت نخواهند داشت. هنوز دلیل رخ دادن این اتفاقات مشخص نیست ولی احتمال دارد به خاطر تحریم های ایالات متحده علیه این شرکت باشد هرچند تا کنون شاهد چنین جابجایی های گسترده ای در این کمپانی چینی بوده ایم.

هواوی ایالات متحده آمریکا

بر اساس خبرهای به دست آمده، از پایان سال 2019 بسیاری از مدیران شرکت های زیرمجموعه هواوی تغییر کرده اند. در تاریخ 22 نوامبر 2019، سون یافانگ، رن ژنگ فی، ژولای وون وی و گوو پینگ پینگ از بخش تکنولوژی این شرکت در بیجینگ کنار رفتند.

در تاریخ 30 دسامبر 2019 هم تیان ژینگ پو جایگزین گوو پینگ در قسمت تکنولوژی های ارتباطی هواوی شد. به علاوه، منگ وان ژو هم از هیأت مدیره این کمپانی در هوانگژو کنار رفت.

در 11 مارس 2020 هم شعبه هواوی در چنگدو شاهد تغییرات گسترده مدیریتی بود. وانگ تائو از سمت معاون حقوقی برکنار شد و تیان ژینگپو جای او را گرفت.

فعالیت های هواوی شانگهای در عرصه تکنولوژی در سال 2001 و با بودجه 28 میلیون دلاری آغاز شد. این شرکت در حوزه های نرم افزاری، خدمات تخصصی تکنولوژی های ارتباطی، سیستم های برنامه نویسی، تجهیزات چند رسانه ای، خدمات فناوری های بیسیم و . . . کار می کند.

از نوامبر سال 2019 تا کنون، این برای چهارمین بار است که در شرکت های زیرمجموعه هواوی تغییرات روی می دهد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46703 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/27 تعداد مشاهده: 2047
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر