کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل: باگ کشف شده در نرم افزار Mail خطرناک نیست

به گزارش سافت گذر، روز گذشته خبر دادیم که سازمان ZecOps باگی را در نرم افزار Mail سیستم عامل iOS پیدا و ادعا کرده هکرها می توانند به وسیله آن از اطلاعات کاربران سوءاستفاده کنند. این شرکت همچنین مدعی شد که هکرها از راه دور قادر خواهند بود ایمیل های موجود در برنامه Mail را بخوانند و یا ویرایش یا حذف کنند. با این حال، اپل تمام این ادعاها را رد کرده است.

اپل ZecOps Mail iOS نرم افزار Mail

 

کمپانی آمریکایی وجود این باگ را تأیید کرده ولی خبر می دهد که تا کنون سندی دال بر فاش شدن اطلاعات شخصی کاربران به دست نیاورده است.

اپل یادآور می شود که این باگ به تنهایی نمی تواند حریم شخصی کاربران را به خطر بیندازد. در سمت دیگر، ZecOps می گوید که نوعی ایمیل خاص ارسال شده توسط هکرها کافی است تا حافظه رم گوشی یا تبلت اشغال گردد و امنیت آنها خدشه دار شود.

با این حال، اپل اسناد و ادعاهای ارائه شده توسط ZecOps را کاملاً بررسی و عنوان کرده که با این باگ هیچ خطری کاربران را تهدید نمی کند و با یک بروزرسانی می توان آن را از بین برد بنابراین این مشکل در نسخه 13.4.5 iOS برطرف شده است.

اپل ZecOps Mail iOS نرم افزار Mail

اگر می خواهید خیالتان از بابت اتفاقات ناخوشایند احتمالی راحت باشد، می توانید Mail را به صورت موقتی متوقف کنید. دلیل انجام این کار آن است که اگرچه اپل می گوید خطری متوجه کاربران iOS نیست ولی ZecOps مدعی شده امکان دارد هکرها از این نقص امنیتی سوءاستفاده کنند و دسترسی کامل یک گوشی در اختیار بگیرند. این سازمان هشدار داده که هکرهایی که از این باگ استفاده کرده اند، توانسته اند مشکلات امنیتی دیگری را کشف کنند. به هر ترتیب، این ادعاها هنوز کامل به اثبات نرسیده اند بنابراین نمی توانیم رسماً بگوییم که آیا هکرها تا کنون با استفاده از این باگ به اهداف خود رسیده اند یا خیر.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46773 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/06 تعداد مشاهده: 1861
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر