کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین رندرها از پلی استیشن 5 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، در حالی که همه منتظر رونمایی رسمی از پلی استیشن 5 هستند ولی روزبه روز شایعات بیشتری از این کنسول بازی منتشر می شود. البته اگرچه چندی پیش سونی مشخصات فنی این دستگاه را اعلام کرد ولی هنوز تصویری به دست علاقه مندان نرسانده است. در این بین، برخی شایعات دال بر این هستند که شاید در ماه می اطلاعات بیشتری از این وسیله مخصوص بازی منتشر شود بنابراین همه منتظر رخ دادن این اتفاق هستند.

سونی پلی استیشن پلی استیشن 4 پلی استیشن 5 کنسول بازی

جوسپه اسپینلی، یکی از طراحان سرشناس اما، در جدیدترین اقدام خود تصویری از نسخه مشکی رنگ پلی استیشن 5 منتشر کرده که با نگاه کردن به آن این گونه نتیجه گیری می شود که کنسول آتی سونی با پلی استیشن 4 که هفت سال پیش به بازار آمد کاملاً فرق دارد. البته توجه داشته باشید که این تنها یک رندر بوده و محصول نهایی ممکن است کاملاً متفاوت باشد. با این حال، فعلاً ما عکس هایی از روند طراحی این دستگاه در اختیار داریم که از آنها نیز اطلاعات چندان به درد بخوری به دست نمی آید.

چیزی که فعلاً می دانیم این است که پلی استیشن 5 توانایی اجرای هزاران بازی قدیمی را دارد و این بازی ها هم باکیفیت تر خواهند بود و هم فریم ریت بیشتری خواهند داشت. این تکنولوژی باعث خواهد شد تا بازی ها خیلی سریع تر اجرا گردند.

سونی پلی استیشن پلی استیشن 4 پلی استیشن 5 کنسول بازی

در این کنسول قرار است یک تراشه هشت هسته ای ساخت AMD با سرعت 3.5 گیگاهرتزی Zen 2، پردازنده گرافیکی RDNA 2 با 36 هسته پردازشی، سرعت 10.28 ترافلاپسی، 16 گیگابایت رم، حافظه داخلی 825 گیگابایتی SSD و درایو UHD Blu-ray 4K به کار رود. حافظه SSD مهمترین ویژگی این کنسول در زمینه اجرای بازی ها خواهد بود بنابراین در آن خبری از تأخیر 2 تا 50 ثانیه ای که در پلی استیشن 4 وجود دارد، نمی باشد. از نظر سرعت اجرای بازی ها هم پلی استیشن 5 قادر خواهد بود 2 گیگابایت اطلاعات را در 0.27 ثانیه اجرا کند حال آنکه پلی استیشن 4 می تواند 1 گیگابایت داده را در 20 ثانیه اجرا نماید. سونی اعتقاد دارد که حافظه SSD به شدت در افزایش سرعت کنسول بعدی او تأثیر می گذارد. آن طور که این شرکت ادعا می کند، امکان اجرای بازی ها در کسری از ثانیه وجود خواهد داشت. بر این اساس، با توجه به افزایش سرعت پلی استیشن 5، احتمالاً قیمت آتی این دستگاه نیز بیشتر از پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع: gizchina.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46797 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/10 تعداد مشاهده: 2097
سافت گذر