کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از امکانات احتمالی گلکسی بادز ایکس فاش شد

به گزارش سافت گذر، دو ماه پس از عرضه موفقیت آمیز گلکسی بادز پلاس، سامسونگ تصمیم دارد خود را آماده تولید نسل بعدی هدفون های بیسیم کند. حالا و بر اساس پتنت های منتشر شده در اتحادیه اروپا و انگلستان، گفته می شود که روند ثبت اسم گلکسی بادز ایکس به پایان رسیده است.

گلکسی گلکسی بادز گلکسی بادز پلاس گلکسی بادز ایکس هدفون های بیسیم

بر اساس ادعای سایت SamMobile، گلکسی بادز ایکس دارای برخی امکانات فوق العاده خواهند بود. جدای از ظاهر لوبیا شکل آنها، احتمالاً این هدفون ها برای ورزشکاران تولید خواهند شد و در آن قابلیت هایی وجود خواهد داشت که مخصوص این قشر می باشد.

همان طور که در این تصاویر می بینید، در اسناد به ثبت رسیده عبارت MP3 پلیر و هدست بیسیم پوشیدنی به چشم می خورد. این یعنی شاید در گلکسی بادز ایکس حافظه داخلی وجود داشته باشد تا بتوان فایل های صوتی مورد علاقه را ذخیره و با استفاده از امکانات موجود شیوه پخش آنها را مدیریت کرد.

این ویژگی می تواند برای دوچرخه سواران و دوندگان که دوست ندارند مدام گوشی خود را از جیب خارج کنند، کاملاً مفید باشد. در واقع پیش از این قرار بود هدفون های پوشیدنی آتی سامسونگ دارای ویژگی های ردیابی نرم افزاری و نمایش وضعیت فعالیت های ورزشی باشند بنابراین اگر این شایعات به واقعیت تبدیل شوند، مطمئناً گلکسی بادز ایکس همان چیزی خواهند بود که ورزشکاران می خواهند. البته برای برقراری تماس همچنان باید از گوشی استفاده کرد ولی حداقل این است که دیگر برای مدیریت فایل های صوتی نیازی به گوشی نخواهد بود.

گلکسی گلکسی بادز گلکسی بادز پلاس گلکسی بادز ایکس هدفون های بیسیم

سامسونگ تا کنون یک نمونه شبیه گلکسی بادز پلاس ساخته ولی هدفون های آتی این شرکت مطمئناً جذاب تر خواهند بود. کاملاً مشخص است که کمپانی کره ای در حال رقابت با رقبای قدری همچون گوگل و اپل در زمینه تولید هدفون های بیسیم می باشد.


منبع: phonearena.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46807 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/12 تعداد مشاهده: 1993
اخبار مرتبط
سافت گذر