کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه سنگاپور برای راه اندازی اینترنت 5G تا سال 2025

به گزارش سافت گذر، آن طور که رسانه های سنگاپوری ادعا می کنند، این کشور برنامه دارد تا پایان سال 2022 بیش از نیمی از مناطق خود را تحت پوشش 5G درآورد تا سرعت اینترنت به 20 برابر سرعت فعلی افزایش پیدا کند. شرکت مخابرات سنگاپور به همراه دو شرکت دیگر به صورت مشترک برنامه ای را آغاز کرده اند تا دو شبکه ملی 5G راه اندازی کنند. این کمپانی ها در نظر دارند تا سال 2025، تمام سنگاپور از شبکه نسل 5 ارتباطات بهره مند شود.

سنگاپور 5G اینترنت 5G شبکه نسل 5 ارتباطات شبکه 5G

در همین حال، برخی شرکت های مخابراتی سنگاپور مجوز استفاده از شبکه 5G را دریافت کرده اند. فعلاً پوشش سرتاسری اینترنت نسل پنج در این کشور محدود به دو شرکت است چرا که اشعه های 5G در این جزیره بسیار نایاب هستند. همچنین، باند 3.5 گیگاهرتزی نیز حداقل تا سال آینده در دسترس قرار نخواهد گرفت.

آن طور که قانون گذاران امور مخابراتی سنگاپور می گویند، سه شرکت فعال در این حوزه 100 مگاهرتز از اشعه های 3.5 گیگاهرتزی را دریافت خواهند کرد تا 5G را در سرتاسر این کشور راه اندازی کنند. سه اپراتور دیگر هم هر کدام اشعه های 800 مگاهرتزی از نوع mmWave را دریافت خواهند کرد.

TPG تنها اپراتور مخابراتی است که نتوانسته مجوزهای لازم برای راه اندازی 5G را دریافت کند. برخی از خبرنگاران سؤال پرسیدند که شاید دلیل عدم موفقیت TPG، استفاده از زیرساخت های هواوی بوده که ایسواران، وزیر مخابرات و اطلاعات سنگاپور در این باره گفت:«« متوجه خواهید شد که همه اپراتورهای مخابراتی از امکانات و تجهیزات یکسان استفاده می کنند بنابراین فقط TPG با این مشکلات روبه رو نیست. همان طور که از ابتدا هم گفتیم، تمرکز ما روی شرکت های سازنده زیرساخت نیست بلکه بیشتر روی امنیت و پوشش این شبکه متمرکز شده ایم و می خواهیم مطمئن شویم که گزینه های متعددی برای استفاده از محصولاتشان در راه اندازی 5G داریم»».

ایسواران مدعی شده که TPG همچنان می تواند شبکه 5G بسازد و توافق نامه هایی با سایر اپراتورها به امضا برساند تا به ظرفیت های شبکه نسل 5 ارتباطات دسترسی یابد و به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

اپراتورهایی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند می بایست حداقل بودجه 55 میلیون دلاری داشته باشند تا اشعه های باند 3.5 گیگاهرتزی را دریافت کنند که دو شرکت سنگاپوری قادر خواهند بود به این مهم دست یابند. یکی از آنها بر این باورست که راه اندازی شبکه 5G به صورت محدود و در مرحله بعد سرتاسری، سرعت گسترش این نسل از ارتباطات را افزایش خواهد داد.

شبکه های 5G کوچکتر از امواج میلی متری برای پوشش مناطق محدودتر استفاده می کنند چرا که این اشعه ها در حال حاضر در سنگاپور وجود دارند.


منبع: gizchina.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46811 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/12 تعداد مشاهده: 2011
سافت گذر