کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی برقراری تماس تصویری 8 نفره در واتس اپ

به گزارش سافت گذر، شیوع ویروس کرونا باعث افزایش استفاده از نرم افزارهای برقراری تماس تصویری شده است. در این میان، واتس اپ که روزانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد هم در یک ماه گذشته شاهد رشد بی سابقه استفاده از ویژگی تماس تصویری بوده است. با این حال، یکی از محدودیت های شبکه اجتماعی مذکور این بود که تنها 4 نفر می توانستند به صورت همزمان با یکدیگر تماس صوتی یا تصویری برقرار کنند به همین دلیل فیسبوک به عنوان مالک واتس اپ تصمیم گرفت این محدودیت را کنار بزند و قابلیت چت همزمان 8 نفر را به آن بیفزاید.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک Google Duo

البته محدودیت موجود در واتس اپ با توجه به اینکه 12 نفر در Google Duo می توانند به صورت تصویری چت کنند بسیار کم است اما مطمئناً افرادی که از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط بهره می برند از عملکرد واتس اپ رضایت خواهند داشت. بنابراین اگر شما هم می خواهید با واتس اپ به صورت تصویری با دیگران تماس برقرار کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

نکته بسیار مهم: لازم است همه کسانی که می خواهند از این ویژگی استفاده کنند، واتس اپ خود را به آخرین نسخه آپدیت کنند چرا که تنها ورژن نهایی می باشد که امکان پشتیبانی از چت های 8 نفره را دارد. این یعنی اگر کسی واتس اپ خود را آپدیت نکرد، نمی تواند به این تماس ها ملحق شود و شخص تماس گیرنده با پیام هشداری مواجه خواهد شد.

مرحله 1: واتس اپ را اجرا کرده و به بخش تماس ها (Calls) بروید و از گوشه پایین سمت راست دکمه برقراری تماس را بزنید.

مرحله 2: حالا دکمه تماس گروهی جدید (New group call) را بزنید و سپس مخاطبانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید را برگزینید.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک Google Duo

مرحله 3: پس از اینکه 7 نفر را انتخاب کردید (علاوه بر خودِ شما که تماس گرفته اید تعدادتان می شود 8 نفر)، مخاطبان مدنظر در بالای نمایشگر ظاهر می شوند.

مرحله 4: حالا از میان دکمه های برقراری تماس صوتی یا تصویری یکی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که واتس اپ ممکن است پیام دهد که حتی اگر یک نفر هم نسخه قدیمی این برنامه را در گوشی خود نصب کرده، نمی توان تماس 8 نفری برقرار کرد.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک Google Duo

یکی از مزایای تماس های گروهی واتس اپ آن است که می توان حین یک تماس، شخصی را افزود. برای انجام این کار فقط کافی است دکمه موجود در گوشه بالا سمت راست فشار داده و شخص مدنظر انتخاب شود.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46823 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/14 تعداد مشاهده: 2155
سافت گذر