کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری شرکت های آمریکایی با هواوی برای توسعه 5G

به گزارش سافت گذر، در ماه می سال 2019 بود که دپارتمان تجارت ایالات متحده هواوی را به لیست سیاه شرکت های تحریم شده اضافه کرد و اجازه نداد کمپانی های آمریکایی با این برند چینی همکاری کنند. حالا اما خبر رسیده که دپارتمان مذکور قوانینش را تغییر داده تا مجوزهای لازم برای ادامه همکاری کمپانی های ایالات متحده با هواوی برای توسعه 5G فراهم شود. البته توجه کنید که این اتفاق به خاطر علاقه آمریکایی ها به هواوی نیست بلکه وزارت تجارت این کشور می خواهد از کاهش علاقه شرکت های مخابراتی به شبکه نسل 5 ارتباطات جلوگیری کند.

هواوی 5G ایالات متحده آمریکا شبکه نسل 5 ارتباطات

از زمانی که شرکت های دولتی ایالات متحده علیه هواوی ممنوعیت هایی را اعمال کردند، صنعت مخابرات آمریکا و برخی مقامات آن هشدار دادند که این تصمیم برای این کشور ضررهایی را به دنبال خواهد داشت چرا که به علت درآمدزا بودن، باید برای این بخش از دنیای تکنولوژی استانداردهایی تعریف شود.

هواوی بزرگترین شرکت مخابراتی و دومین کمپانی تولیدکننده تلفن همراه دنیاست. این برند با در اختیار داشتن 20 درصد پتنت های مربوط به محصولات و تولیدات 5G یک وزنه سنگین به حساب می آید. حالا دپارتمان تجارت ایالات متحده قوانین خود را تغییر خواهد داد تا شرکت های آمریکایی با استانداردهای جدید با هواوی همکاری کنند.

قوانین جدید هنوز در حال تدوین هستند ولی دپارتمان تجارت ایالات متحده به زودی در این باره اطلاعاتی را ارائه خواهد کرد. احتمالاً کمپانی های ایالات متحده با سایر برندها از جمله هواوی همکاری خواهند کرد تا قوانین مربوط به دنیای 5G را وضع کنند ولی ممکن است لزوماً از زیرساخت های تولید شده توسط این شرکت چینی بهره نبرند. اگر کمپانی های آمریکایی در توسعه این استانداردها دخالت نکنند، شاید فعالیت های این شرکت ها هم تحت تأثیر قرار گیرد.

هواوی 5G ایالات متحده آمریکا شبکه نسل 5 ارتباطات

در حال حاضر نمی دانیم چه قدر طول خواهد کشید تا این قوانین تازه وضع شوند ولی گزارشات اخیر دال بر این هستند که فعلاً هواوی مدنظر دپارتمان تجارت می باشد و نه شرکت های دیگر.

بر اساس گزارش های پیشین، هواوی در سال 2019 و در زمینه تحقیقات توسعه تجهیزات 5G بیش از 18.6 میلیارد دلار درآمد داشت و 15.3 درصد آن سود بود. فعلاً این برند چینی سالانه 85 هزار پتنت را به ثبت می رساند که 90 درصد آنها به مرحله تولید نهایی می رسند. این شرکت همچنین، صدرنشین ارائه دهنده پتنت ها در اداره ثبت پتنت اتحادیه اروپا می باشد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46859 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/19 تعداد مشاهده: 1713
سافت گذر