کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316279 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عدم نیاز به خرید دوباره بازی های پلی استیشن 4 در پلی استیشن 5

به گزارش سافت گذر، کنسول بعدی سونی یعنی پلی استیشن 5 تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حال حاضر به غیر از امکانات سخت افزاری این دستگاه که چند هفته پیش مشخص شد هیچ اطلاعات دیگری از این وسیله نداریم. حتی نمی دانیم که چه شکلی خواهد بود و یا چه قدر قیمت خواهد داشت. با این وجود، برخی شایعات به دست آمده از منابع غیررسمی اطلاعاتی را به ما ارائه می دهند.

سونی پلی استیشن پلی استیشن 5 کنسول بازی کنسول گیمینگ

آن طور که حساب کاربری PSErebus در توییتر ادعا می کند، کسانی که بازی های پلی استیشن 4 را خریداری کرده اند می توانند بدون پرداخت هزینه دوباره آن را در پلی استیشن 5 اجرا کنند. البته این قابلیت با بعضی از بازی ها سازگاری دارد.

PSErebus می نویسد:«« شما می توانید به صورت رایگان برخی از بازی های پلی استیشن 4 را به نسخه مخصوص پلی استیشن 5 ارتقا دهید. این قابلیت باعث می شود بازی را یک بار بخرید و از آن در هر دو کنسول استفاده کنید»».

فهرست احتمالی برخی از بازی ها را در ادامه می بینید:

 

•    FIFA 21
•    Cyberpunk 2077
•    Assassin’s Creed Valhalla
•    LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
•    Marvel’s Avengers Alliance

گیمرهایی که نسخه های فیزیکی یا دیجیتالی بازی های نامبرده را خریده اند می توانند از کد دیجیتالی فعالسازی آنها در پلی استیشن 5 بهره ببرند. به علاوه، حتی اگر هنوز کنسول نسل 5 پلی استیشن نیز خریداری نشده ولی می توان بازی را به صورت آنلاین فعال کرد تا وقتی این وسیله در دسترس قرار گرفت امکان دانلود بازی در آن وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که پیش از این شایعاتی توسط این کاربر در توییتر منتشر شده بود که به واقعیت تبدیل نشدند بنابراین بهتر است این اطلاعات را رسماً قبول نکنیم.

توجه داشته باشید که در ایکس باکس سری ایکس هم یک ویژگی مشابه به نام Smart Delivery وجود دارد که به گیمرها اجازه می دهد در صورتی که یک بازی را در ایکس باکس وان خریده اند، آن را در کنسول بعدی مایکروسافت نیز اجرا کنند.

مشخصات فنی پلی استیشن 5

سونی پلی استیشن پلی استیشن 5 کنسول بازی کنسول گیمینگ

در این کنسول قرار است یک تراشه هشت هسته ای ساخت AMD با سرعت 3.5 گیگاهرتزی Zen 2، پردازنده گرافیکی RDNA 2 با 36 هسته پردازشی، سرعت 10.28 ترافلاپسی، 16 گیگابایت رم، حافظه داخلی 825 گیگابایتی SSD و درایو UHD Blu-ray 4K به کار رود. حافظه SSD مهمترین ویژگی این کنسول در زمینه اجرای بازی ها خواهد بود بنابراین در آن خبری از تأخیر 2 تا 50 ثانیه ای که در پلی استیشن 4 وجود دارد، نمی باشد. از نظر سرعت اجرای بازی ها هم پلی استیشن 5 قادر خواهد بود 2 گیگابایت اطلاعات را در 0.27 ثانیه اجرا کند حال آنکه پلی استیشن 4 می تواند 1 گیگابایت داده را در 20 ثانیه اجرا نماید. سونی اعتقاد دارد که حافظه SSD به شدت در افزایش سرعت کنسول بعدی او تأثیر می گذارد. آن طور که این شرکت ادعا می کند، امکان اجرای بازی ها در کسری از ثانیه وجود خواهد داشت.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46873 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/21 تعداد مشاهده: 1906
سافت گذر