کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316254 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در انتظار تعیین قیمت پلی استیشن 5 توسط سونی

به گزارش سافت گذر، منابع خبری به تازگی فاش کرده اند که مایکروسافت منتظر تعیین قیمت پلی استیشن 5 توسط سونی است تا بعد از آن خودش قیمت ایکس باکس سری ایکس را معین کند.

سونی مایکروسافت پلی استیشن ایکس باکس کنسول بازی

علی رغم اینکه مایکروسافت سعی کرده با معرفی مشخصات فنی، ویژگی ها و بازی های ایکس باکس سری ایکس یک گام جلوتر باشد ولی هنوز قیمت این محصولش را مشخص نکرده است.

در این میان، پیتر مور و میشل پاچر (دو تحلیلگر شناخته شده دنیای گیمینگ) فاش کرده اند که مایکروسافت می خواهد قیمت ایکس باکس سری ایکس را 100 دلار ارزان تر از پلی استیشن 5 تعیین کند.

پاچر می گوید:«« بر اساس آن چیزی که من می دانم، سونی می خواهد پلی استیشن 5 را با قیمت 500 دلاری به فروش برساند بنابراین دستان مایکروسافت برای رقابت کردن باز خواهد بود»».

او ادامه می دهد:«« اگر مایکروسافت بخواهد محصول آتی خود را 100 دلار ارزان تر بفروشد و 10 میلیون کنسول اولیه را نیز با قیمت کمتری به فروش برساند، می تواند بنابراین حدس من این است که آنها منتظرند تا سونی یک قدم بردارد و سپس قیمت احتمالی 400 دلاری ایکس باکس سری ایکس را رسماً تأیید کنند»».

پیتر مور، مدیر سابق مایکروسافت و Electronic Arts هم اعتقاد دارد که کمپانی مالک ویندوز ابعاد مختلف شکست در صنعت کنسول های گیمینگ را بررسی کرده و به همین دلیل نمی خواهد متحمل هزینه های سنگین تری بشود.

او می گوید:«« میشل راست می گوید. چیزی که ذهن سونی و مایکروسافت را مشغول کرده این است که این دو شرکت مدام از خود می پرسند در بازه زمانی 12 تا 18 ماه آتی چه قدر ضرر خواهند کرد. برتری سخت افزاری و نرم افزاری ما در چه زمینه ای است؟ ما در یکی دو سال آینده چه کار باید انجام دهیم تا حداقل 10 میلیون کنسول بفروشیم؟. مایکروسافت حق دارد. قیمت اولیه و بازار هنوز به نفع آنها نشده. آیا ساتیا نادلا می داند که این لحظات برایشان حیاتی هستند یا خیر؟ باید همچون قیمت ایکس باکس 360، برای ایکس باکس سری ایکس هم قیمت مناسبی تعیین شود»».

از آن جایی که قرار است تعداد پلی استیشن 5 کمتری به فروش برسد و با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، ایکس باکس سری ایکس ارزان تر می تواند اقدام و هوشمندانه ای از سوی مایکروسافت باشد. فقط امیدواریم قیمت کنسول گیمینگ آتی سونی زیاد بالا نباشد. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، ادعا می کند که برای ایکس باکس سری ایکس قیمت مناسبی تعیین خواهد شد. با این حال، پیش از آن باید منتظر سونی باشیم.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46882 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/23 تعداد مشاهده: 1860
سافت گذر