کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه سامسونگ برای ساخت باتری خودروهای برقی

به گزارش سافت گذر، در سالیان اخیر صنعت تولید خودروهای برقی با رشد بی نظیری مواجه بوده و حالا بر اساس جدیدترین اخبار، گویا سامسونگ نیز به جرگه تولیدکنندگان این محصولات خواهد پیوست چرا که به تازگی با هیوندای همکاری را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که کمپانی کره ای احتمالاً وظیفه تأمین باتری را بر عهده خواهد داشت.

سامسونگ هیوندای باتری خودروهای برقی خودروهای برقی هیوندای

سامسونگ و هیوندای تأیید کرده اند که مدیران عامل دو شرکت مذاکراتی داشته اند تا در مورد ابعاد مختلف این همکاری صحبت کنند. لی زیرانگ، نائب رئیس سامسونگ با ژنگ ییژوان، نائب رئیس هیوندای صحبت هایی کرده اند تا برای نخستین بار یک چنین ملاقاتی صورت گرفته باشد.

این دو شرکت در مورد جدیدترین تکنولوژی های مربوط به تولید باتری و تازه ترین اطلاعات به دست آمده از پروژه های تحقیقاتی صحبت کرده اند. هیوندای قرار است در مورد آخرین پیشرفت های تکنولوژی ساخت باتری از سامسونگ اطلاعات کسب کند و کمپانی کره ای نیز احتمالاً تازه ترین داده هایش را در اختیار این شرکت خودروسازی قرار خواهد داد.

در ماه مارس امسال، سامسونگ اعلام کرد که یک باتری پرقدرت تولید کرده که دوام زیادی دارد و اجازه می دهد خودروهای برقی با یک بار شارژ 800 کیلومتر را طی کنند.

پیش از این هیوندای خبر داده بود که می خواهد تا پایان سال 2025 تعداد 44 اتومبیل سازگار با محیط  زیست تولید کند که 23 عدد از آنها کاملاً برقی خواهد بود. این شرکت فعلاً در حال تولید ماشین های برقی مبتنی بر پلتفرم E-GMP می باشد و امیدوارست که بتواند تا سال آتی میلادی این نوع وسایل را به تولید انبوه برساند.

بر اساس آخرین گزارشات، وسایل نقلیه برقی و مدرن فعلاً از باتری های ساخته شده توسط LG Chem و SK Innovation استفاده می کنند ولی امکان دارد باتری های تولید شده توسط سامسونگ نیز به زودی به این بخش وارد شوند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46901 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/27 تعداد مشاهده: 1984
سافت گذر