کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حل مشکل به وجود آمده در ایکس باکس لایو

به گزارش سافت گذر، کاربران کنسول بازی ایکس باکس بار دیگر می توانند حساب کاربری بسازند یا برچسب اسمی شان را تغییر دهند.

ایکس باکس ایکس باکس لایو کنسول بازی کنسول بازی مایکروسافت مایکروسافت

حساب رسمی پشتیبانی از ایکس باکس در توییتر نوشت، مشکلی که دیروز به وجود آمده بود حالا حل شده و مانند همیشه آنها آماده شنیدن نظرات کاربران هستند.

چنان چه شما هم با هر مشکلی که به ایکس باکس مربوط می شود دست و پنجه نرم می کنید، ابتدا باید به سایت Xbox Live Status بروید و ببینید آیا گزارش های مشابهی در آنجا وجود دارد یا خیر.

حال اگر مشکل شما در لیست وجود نداشت و یا سیستم کنسول به درستی کار نمی کرد، به نوار کناری Problem with a game? سری بزنید تا راهکارهای مرتبط با مشکلات رایج را پیدا کنید.

اگر هنوز هم به کمک نیاز داشتید، می توانید از طریق گوشی یا رایانه با پشتیبان ایکس باکس ارتباط برقرار کنید. به علاوه، چنان چه در مورد سایر محصولات به کمک نیاز دارید، به بخش Disability Answer Desk بروید.

به علاوه، همواره می توان با نوشتن @XboxSupport در توییتر، پشتیبان های مایکروسافت را از مشکلات موجود آگاه ساخت.

در متن اصلی مقاله نوشته شده توسط مایکروسافت آمده است:«« اگر با ساخت حساب کاربری جدید یا تغییر برچسب اسمی خود مشکل دارید، شما تنها نیستید زیرا ایکس باکس لایو با مشکلاتی مواجه شده است. خبر خوب اینکه تیم پشتیبانی اعلام کرده که از این موضوع باخبر بوده و به دنبال حل آن است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این مورد نداریم ولی تکرار می کنیم که تیم پشتیبان ما در حال بررسی موضوع می باشد. فعلاً شما نمی توانید برچسب اسمی تان را عوض کنید و یا حساب جدید بسازید. اگر مشکل حل و یا بدتر شد، شما را از آن آگاه خواهیم کرد. در حال حاضر بهتر است به سایت Xbox Live Status مراجعه کنید تا ببینید روند برطرف شدن مشکل به چه صورت می باشد»».

ایکس باکس لایو مدتی می شود که با مشکلاتی روبه رو بوده است. البته بروز چنین مشکلاتی در شرایط امروز جهان که بسیاری از گیمرها در خانه ها مانده اند کاملاً طبیعی است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46958 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/05 تعداد مشاهده: 2545
سافت گذر