کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان تأیید پرداخت های بانکی به وسیله گوگل اسیستنت فراهم شد

به گزارش سافت گذر، گوگل در حال آماده سازی ویژگی است تا کاربران بتوانند با استفاده از دستیار هوشمند این شرکت پرداخت های بانکی خود را تأیید کنند. این ویژگی که در قسمت Voice Match وجود دارد، در برخی از گوشی ها مشاهده شده است. آن طور که یکی از سخنگویان گوگل می گوید، این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی به دست کاربران می رسد.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار دیجیتالی گوگل

شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن گوگل و رفتن به قسمت بیشتر (More) و بعد تنظیمات (Settings) و سپس گوگل اسیستنت و بعد شما (You) و در نهایت پرداخت ها (Payments) این ویژگی را مشاهده کنید. اگر این قابلیت برایتان عرضه شده باشد، باید بتوانید گزینه Confirm with Voice Match را روشن یا خاموش کنید. وقتی این آپشن را فعال کردید، یک پنجره جدید نمایش داده می شود و از شما درخواست خواهد کرد تا پسوردتان را تأیید کنید. برخی از کاربران گزارش داده اند که فرآیند تأیید کلمه عبور در این مرحله با مشکل مواجه می شود و این یعنی هنوز ویژگی مذکور کامل عرضه نشده است.

این قابلیت که احتمالاً مخصوص اسپیکرها و صفحه نمایش های هوشمند است، فعلاً برای خریدهای دیجیتالی کارایی دارد که در گوگل پلی استور انجام می شوند. در صفحات راهنمایی گوگل نیز اسناد پشتیبانی منتشر شده اند و در مورد اقدامات لازم برای فعالسازی این تنظیمات صحبت کرده اند.

استفاده از فرامین صوتی برای تأیید پرداخت های بانکی مطمئناً جای نگرانی دارد چرا که هکرها به راحتی می توانند صداها را ضبط کرده و جایگزین کنند بنابراین باید گوگل به بهترین شکل ممکن امنیت این ویژگی را ارتقا دهد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46975 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/07 تعداد مشاهده: 1705
سافت گذر