کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه: احتمال رونمایی از پلی استیشن 5 در 14 خرداد 1399

به گزارش سافت گذر، با توجه به اینکه قرار است پلی استیشن 5 در روزهای پایانی سال 2020 وارد بازار شود، امروزه شایعات پیرامون این کنسول بازی بسیار داغ هستند. در این میان، بلومبرگ گزارشی را منتشر و در آن عنوان کرده که سونی می خواهد در تاریخ 3 ژوئن 2020 (14 خرداد 1399) و از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین پلی استیشن 5 را معرفی کند.

پلی استیشن پلی استیشن 5 سونی کنسول بازی کنسول بازی پلی استیشن 5

 

در کنار این ادعا، یک سایت دیگر هم مدعی شده 3 ژوئن زمان رونمایی از پلی استیشن 5 خواهد بود. گویا منبع هر دو وب سایت خبری یکی می باشد چرا که هر دو ادعا کرده اند که از افراد نزدیک به سونی این اطلاعات را به دست آورده اند.

آن طور که این دو سایت می گویند، به خاطر شیوع ویروس کرونا، سونی حتی برای برگزاری مراسم آنلاین هم کار سختی دارد ولی هر دوی آنها تقریباً با اطمینان خاطر خبر می دهند که مراسم 3 ژوئن رسماً برگزار خواهد شد. اگر این اتفاقات رخ دهند، نباید انتظار داشته باشیم که جزئیاتی نظیر قیمت و یا تاریخ دقیق ورود پلی استیشن 5 به بازار مشخص شود.

در 18 مارس امسال، سونی با برگزاری یک مراسم یک ساعته در مورد سخت افزار و مشخصات فنی پلی استیشن 5 صحبت کرد. یک ماه بعد هم دسته بازی این کنسول به نام DualSense معرفی شد. یک هفته قبل نیز سایت Epic Games یک ویدیو از پلی استیشن 5 منتشر کرد تا در مورد ویژگی Unreal Engine آن صحبت کند.

با این حال، تا به امروز تصویر رسمی از ظاهر پلی استیشن 5 در اختیار نداریم و نمی دانیم سونی این کنسول را به چه شکلی تولید کرده است. به علاوه، قیمت و لیست بازی ها نیز دیگر موضوعاتی هستند که هنوز مشخص نشده اند که البته امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46976 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/08 تعداد مشاهده: 2023
سافت گذر