کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسدودسازی سایت های سو استفاده کننده از اعلانات در کروم

به گزارش سافت گذر، علی رغم اینکه وبگردی یکی از تفریحات خوشایند بسیاری از افراد است ولی کاربران گوگل کروم امروزه با بسیاری از اعلانات روبه رو می شوند که از آنها می خواهند به برخی تنظیمات خاص دسترسی داشته باشند. همین موضوع به یک فرصت برای هکرها تبدیل شده تا از آنها سوءاستفاده کنند و حریم شخصی کاربران را به خطر بیندازند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر

در نسخه 84 کروم، توسعه دهندگان تنظیمات مخصوص اقدامات پیشگیرانه را قرار داده اند. برای مثال، برخی اوقات سایت ها می خواهند برای ارسال اعلانات دسترسی داشته باشند تا بتوانند به محتوا دست یابند. حتی بعضی از هکرها اعلانات جعلی می فرستند و کاربران را به سایت های دیگر هدایت می کنند. به علاوه، سوءاستفاده گران از این روش بهره می برند تا داده های شخصی افراد را به سرقت ببرند.

مسدودسازی سایت های سو استفاده کننده از اعلانات در کروم

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر

طبق خبرهای رسیده، در آخرین نسخه کروم دسکتاپ و اندروید می توان شیوه پخش اعلانات را مدیریت کرد. در ورژن مخصوص رایانه ها، یک آیکون شبیه ارسال نوتیفیکیشن ها در قسمت وارد کردن آدرس دیده خواهد شد و در ورژن اندرویدی نیز یک اعلان در پایین نمایشگر ظاهر می شود تا اگر کاربران می خواهند اعلانات را دریافت کنند، روی آن ضربه بزنند.

لازم به ذکر است، از آن جایی که گوگل از پخش تبلیغات درآمد کسب می کند، می خواهد شیوه به نمایش درآمدن آنها را بهتر کند. در حال حاضر تبلیغاتی که با استانداردهای قوانین وضع شده توسط گوگل سازگاری ندارند، در کروم مسدود می شوند. با این گزینه ، تنها تبلیغاتی پخش خواهند شد که فرمت استانداردی دارند اما با آپدیت بعدی این مرورگر، آگهی هایی که منجر به کاهش سرعت وبگردی می گردند نیز مسدود خواهند شد.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر

مارشال وال، مدیر تولید کروم پس از اینکه اعلام کرد این ویژگی فعال شده گفت:«« ما اخیراً متوجه شده ایم که بسیاری از تبلیغات اینترنتی بسیاری از قدرت پردازشی دستگاه ها، باتری و سرعت اینترنت را اشغال می کنند و حتی کاربران از این موضوع آگاه نیستند. این تبلیغات همچون آگهی های ارزهای مجازی محتوای بسیار ضعیفی دارند و می توانند انرژی باتری را به سرعت خالی کرده و بر سرعت اینترنت تأثیر منفی بگذارند»».

بر اساس اعلام گوگل، تبلیغاتی که بیش 4 مگابایت داده را مصرف و یا در هر 30 ثانیه نیمی از قدرت پردازنده را اشغال می کنند، مسدود خواهند شد. گفته می شود که تنها 0.3 درصد کل تبلیغات آنلاین در این دسته قرار می گیرند ولی همان ها 27 درصد سرعت شبکه و 28 درصد قدرت پردازنده را درگیر خود می کنند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46991 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/11 تعداد مشاهده: 1910
سافت گذر