کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ایجاد مشکل حاد در گوشی ها توسط یک تصویر پس زمینه

به گزارش سافت گذر، گوشی های هوشمند همواره در برابر حملات سایبری شکننده بوده اند و این حملات همیشه به اشکال مختلف انجام می شوند. تقریباً یک هفته پیش خبرهایی رسید که گوشی های سامسونگ در چین با یک مشکل عجیب مواجه شده اند به طوری که برخی از آنها کلاً هنگ می کردند و یا بعضی ها یا مرتب ری استارت می شدند یا نمایشگر در آنها مشکی می شد. گویا مشکل به وجود آمده در چین به خاطر تنظیمات تقویم قمری بود اما آن طور که سامسونگ می گوید، پس از ری استارت کردن گوشی هیچ تضمینی ندارد که باز هم اطلاعات شخصی کاربران باقی خواهند ماند. این بار، جدیدترین اتفاقی که مختص گوشی های سامسونگ یا مردم چین نیست رخ داده و به سبب آن تعداد زیادی از دارندگان محصولات کمپانی کره ای خبر داده اند که اگر این تصویر را به عنوان پس زمینه انتخاب کردید، گوشی به کلی ری استارت شده و هنگ خواهد کرد. بعضی از افراد ادعا کرده اند که دارندگان گوشی های پیکسل گوگل نیز تا کنون با این مشکل مواجه شده اند.

تصویر پس زمینه عکس پس زمینه اندروید iOS Weibo

گویا این اتفاق حادتر از چیزی است که به نظر می رسد. آن طور که حساب کاربری Ice Universe می گوید، مشکل به وجود آمده به تنظیمات گاموت رنگی صفحه نمایش مربوط می شود. او در توییتر نوشت:«« وقتی تصویر اصلی (سمت چپ) را در Weibo آپلود کردم، متوجه شدم که رنگش تغییر کرده و شبیه عکس سمت راست شده است. در این حالت تصویر تأثیر مخرب خود را از دست داد ولی وقتی آن را در توییتر آپلود کردم، رنگ آن فرقی نکرد ولی همچنان تأثیر مخربش را می گذاشت. بنابراین من حدس می زنم که این مشکل به تنظیمات گاموت رنگی نمایشگر مربوط می شود. به عبارت دیگر، Weibo روی تصویر چندین فرآیند پردازشی انجام می دهد اما مکانیسم توییتر در آپلود عکس ها کاملاً متفاوت است»».

با این اوصاف، گویا عکس اصلی بر گوشی های اندرویدی تأثیر منفی می گذارد و هنوز مشخص نیست آیا در آیفون ها نیز همین اتفاق رخ می دهد یا خیر. البته اگر برخی از کاربران حجم آن را کاهش دهند و یا آن را ویرایش کنند، دیگر آسیب رسان نخواهد بود.

برخی از روش های حل این مشکل:

•    اگر گوشی هنگ کرد و ری استارت شد، پس از اینکه آن را روشن کردید می توانید نوار اعلانات را در حالی که نمایشگر قفل است به پایین بکشید و تنظیمات را اجرا کنید. این بار پیش از ری استارت شدن، تصویر پس زمینه را به سرعت تغییر دهید.

•    به عنوان یک راه حل دیگر، وارد حالت امن شوید (یعنی وقتی گوشی خاموش است، دکمه پاور را بزنید تا روشن شود و سپس دکمه کاهش میزان صدا را بزنید تا وقتی تصویر پس زمینه ظاهر شد، عبارت Safe Mode در گوشه پایین نمایان باشد). وقتی این اتفاق افتاد، به سرعت یک عکس بگیرید و آن را به عنوان پس زمینه تنظیم کنید. البته این را هم اضافه کنیم که شاید لازم باشد این کار را چندین بار انجام دهید تا نتیجه بخش باشد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47000 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/12 تعداد مشاهده: 3527
سافت گذر