کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار چندین ویژگی جدید برای برخی اپلیکیشن های اندرویدی گوگل

به گزارش سافت گذر، اگر گوشی شما اندرویدی است می توانید تا چند ماه دیگر از قابلیت های جدید برنامه های این سیستم عامل استفاده کنید اما اگر گوشی تان از سری پیکسل گوگل است، این قابلیت ها را زودتر از دیگران دریافت خواهید کرد.

گوگل پیکسل اندروید سیستم عامل سیستم عامل اندروید

یکی از این برنامه ها که امکانات تازه ای دریافت خواهد کرد Digital Wellbeing نام دارد. در این اپلیکیشن قرار است بخش جدید Bedtime Mode اضافه گردد تا جایگزین Wind Down شود. زمانی که این گزینه فعال است، حالت لطفاً مزاحم نشوید (Do Not Disturb Mode) روشن می شود تا وقتی کاربران در حال استراحت هستند اعلانات، تماس ها و پیام های دریافت شده بیصدا گردند. به علاوه، فعال کردن این گزینه رنگ گوشی را به سیاه و سفید تغییر خواهد داد.

ضمن اینکه این آپدیت باعث می شود که بتوان راحت تر زمان روشن شدن حالت Bedtime را فعال کرد. همچنین، از حالا به بعد می توان تنظیم کرد که وقتی گوشی را به شارژ زده ایم، حالت مذکور روشن شود.

از این پس نیز می توان گزینه ای را انتخاب کرد تا کاربران بتوانند Bedtime Mode را طبق برنامه های روزانه خود تنظیم کنند. بر این اساس، اگر در گوشی اندرویدی شما Digital Wellbeing نصب شده، می توانید از گزینه های مربوط به کنترل موبایل توسط والدین و حالت Bedtime استفاده کنید.

اپلیکیشن Clock هم یک تب جدید به نام Bedtime دریافت خواهد کرد تا ساعت خواب و بیداری را به آن ارائه داد و در نتیجه برنامه های روزانه بهتر تنظیم شوند. در این برنامه صداهای یادآوری پخش خواهند شد تا به شما بگویند که زمان خواب فرا رسیده است. همچنین می توان از سایت های مختلف نظیر یوتیوب موزیک، نتفلیکس و . . . آهنگ مدنظر را انتخاب کرد.

در دستگاه هایی که Digital Wellbeing دارند می توان اپلیکیشن Clock را با آن همگام سازی کرد تا وقتی که کاربران در خواب هستند، اعلانات برایشان پخش نشود. در نهایت به اپلیکیشن ساعت گوگل صدای هشدار Sunrise Alarm اضافه خواهد شد تا با آرامش بیشتری افراد از خواب بیدار شوند.

دیگر برنامه ای که آپدیت خواهد شد، یوتیوب است. این اپلیکیشن پخش ویدیو گزینه ای دریافت خواهد کرد تا افراد بتوانند ساعت وقت خواب خود را تنظیم نمایند و مشخص کنند که این پیام هشدار هنگام پخش ویدیو نمایش داده شود یا وقتی تمام شد.

اپلیکیشن Family Link هم آپدیت شد تا ویژگی هایی نظیر محدود کردن ساعت روشن ماندن نمایشگر، دانلود نرم افزارها، محدود کردن خریدهای درون برنامه ای و ساعت خواب را برای کودکان عرضه کرده باشد. این برنامه به والدین اجازه می دهد ساعت خواب کودکان را تنظیم در صورت نیاز ویرایش کنند.

در پایان اشاره کنیم که ویژگی های مذکور، از امروز برای گوشی های پیکسل گوگل عرضه می شوند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47004 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/13 تعداد مشاهده: 2328
سافت گذر