کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنسول جدید دنیای گیمینگ توسط سگا معرفی شد

به گزارش سافت گذر، سگا امروز به مناسب 60مین سال تأسیسش یک کنسول جدید برای دنیای گیمینگ معرفی کرد که شباهت زیادی به Game Gear دارد که در دهه 1990 وارد بازار شد. این کنسول که Game Gear Micro نامیده می شود، از نظر حجمی به میزان 40 درصد کوچکتر شده تا عرض، ارتفاع و ضخامت آن به ترتیب به 80، 43 و 20 میلی متر برسد.

سگا گیمینگ کنسول گیمینگ کنسول Game Gear Micro

این کنسول در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و قرمز تولید شده و به جای اینکه هر کدام از آنها از نظر ظاهری با یکدیگر فرق داشته باشند اما در هر یک چهار بازی مختلف وجود دارد.

هر کدام از این کنسول ها با قیمت 45 دلار فروخته می شود ولی اگر کسی خواست چهار بازی را نیز خریداری کند باید 250 دلار بپردازد. البته در صورتی که مورد دوم خریداری شود، لوازم جانبی Big Window سگا به هم به دست گیمرها می رسد تا بازی ها در ابعاد بزرگتر پخش شوند.

سگا گیمینگ کنسول گیمینگ کنسول Game Gear Micro

امکان خرید این کنسول هم اکنون در ژاپن وجود دارد و انتظار می رود در تاریخ 6 اکتبر 2020 نیز خریداران محصول مدنظرشان را دریافت کنند. هنوز مشخص نیست Game Gear Micro چه زمانی به بازار سایر کشورها می رسد.

سگا گیمینگ کنسول گیمینگ کنسول Game Gear Micro

در پایان اشاره کنیم که قبلاً هم سگا با معرفی Sega Genesis Mini و قرار دادن 40 بازی در آن، یک کنسول گیمینگ کوچک را روانه بازار کرده بود.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47017 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/14 تعداد مشاهده: 2537
سافت گذر