کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی نصب رایگان ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت ویندوز 10 را در سال 2015 به صورت رایگان عرضه کرد و از کاربران خواست رایانه های خود را به این پلتفرم آپدیت کنند زیرا قصد دارد به صورت دائمی بروزرسانی هایی را برای آن عرضه نماید. با این حال، مدت زمان آپدیت رایگان ویندوز 10 موقتی بود و تقریباً 4 سال پیش پایان یافت.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آموزش نصب ویندوز 10

در آن زمان، وقتی برنامه آپدیت رایگان به ویندوز 10 پایان یافت، مایکروسافت به هر دلیلی آن را متوقف نکرد تا کاربران همچنان بتوانند از این فرصت استفاده کنند. حالا اگر شما از کسانی هستید که فراموش کردید یا نتوانستید این بروزرسانی را نصب نمایید، می توانید کامپیوتر دارای ویندوز 7 خود را به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا دهید. برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

 

•    از فایل های مهم خود بکاپ تهیه کنید و آنها را در هارد اکسترنال قرار داده و در حافظه های ابری ذخیره نمایید.
•    ابزارهای امنیتی قدیمی معمولاً حین نصب سیستم عامل مشکل ایجاد می کنند. بنابراین آنها را حذف کنید. البته نگران نباشید زیرا بعداً می توان دوباره آنها را نصب کرد.
•    تقریباً 5 گیگابایت حجم اینترنتی برای بارگذاری ویندوز 10 نیاز دارید پس از این بابت اطمینان حاصل کنید.
•    با مراجعه به وب سایت شرکت سازنده کامپیوتر یا لپ تاپ، درایورهای مورد نیاز به خصوص بلوتوث، حافظه داخلی و شبکه را دانلود کنید.
•    دو فلش USB داشته باشید؛ یکی برای ویندوز 10 و دیگری برای درایورها.
•    درایورهایی که کاربردی ندارند را حذف کنید (این مرحله اجباری نیست ولی پیشنهاد می شود آن را انجام دهید).
•    کلمه فعالسازی ویندوز را پیدا کنید. این رمز در رایانه های قدیمی معمولاً در قالب یک استیکر پایین نمایشگر وجود دارد. در غیر این صورت ممکن است این کد در ایمیل یا یک فایل دیگر ذخیره شده باشد. محل قرارگیری آن بستگی به این دارد که ویندوز را چگونه خریداری کرده اید. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، برنامه Command Prompt را اجرا نماید و عبارت wmic path softwarelicensingservice get OA3xOriginalProductKey را بنویسید. سپس کد نمایش داده شده را در جای مناسبی یادداشت نمایید.
•    زمانی که کارهایی که گفتیم را انجام دادید، نرم افزار Media Creation Tool ویندوز 10 را دانلود، نصب و اجرا کنید.
•    روی گزینه Upgrade this PC کلیک کنید تا بررسی شود که آیا کامپیوتر شما با ویندوز 10 سازگار است یا خیر. امکان دارد برخی از برنامه ها سازگاری نداشته باشند بنابراین شما باید برای اینکه مراحل نصب پیش بروند، آنها را لغو نصب کنید.
•    پس از اینکه مرحله قبل را طی کردید، Media Creation فرآیند دانلود و نصب ویندوز 10 را آغاز خواهد کرد.
•    پس از نصب، به تنظیمات و سپس آپدیت و امنیت (Update & Security) و بعد آپدیت های ویندوز (Windows Updates) بروید و آخرین آپدیت ها و درایورها را دانلود کنید.

روش گفته شده بهترین راهکار برای نصب ویندوز 10 در رایانه قدیمی شماست. با این حال، اگر می خواهید کامپیوتر شخص دیگری را آپدیت کنید یا قصد دارید چندین رایانه را به صورت همزمان بروز نمایید، باید روشی که در ادامه آمده را دنبال کنید.

 

•    نرم افزار Media Creation Tool را دانلود، نصب و اجرا کنید.
•    به جای انتخاب گزینه اول، گزینه دوم یعنی Create Installation Media را بزنید.
•    فلش USB خود را به لپ تاپ وصل کرده و آن را در Media Creation انتخاب کنید.
•    منتظر بمانید تا نرم افزار، ویندوز 10 را در فلش شما قرار دهد و آن را آماده نصب کردن کند.
•    در نهایت می توانید فلش USB را به هر کامپیوتری که می خواهید در آن ویندوز 10 را نصب کنید، وصل نمایید.
•    فایل اکسپلورر را اجرا کرده و روی درایو فلش USB دوبار کلیک کنید. حالا تنظیمات را اجرا و آپدیت ویندوز 10 را انتخاب نمایید. ادامه روند نصب ویندوز 10 شبیه مراحل روش اول می باشد.
•    توجه داشته باشید که نمی توانید با انتخاب فلش USB از تنظیمات Boot Order ویندوز 10 را نصب کنید و حتماً باید از فایل اکسپلورر این کار را صورت دهید.

بررسی کنید آیا ویندوز 10 فعال شده یا خیر

اگر نسخه اصلی ویندوز در رایانه شما نصب بود، بنابراین وقتی ویندوز 10 را به اینترنت وصل کردید نیز به صورت خودکار فعال خواهد شد. چنان چه این اتفاق رخ نداد و عبارت Windows not activated را در گوشه پایین سمت راست نمایشگر می بینید، به تنظیمات و سپس آپدیت و امنیت و بعد فعالسازی (Activation) بروید و به صورت دستی ابزار مربوطه را اجرا کنید. اگر مشکلی به وجود آمد، دکمه Troubleshot را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید تا مشکلتان بررسی شود.

در پایان اگر نتیجه ای حاصل نشد، روی دکمه تغییر کلمه محصول (Change Product Key) ضربه بزنید و رمزی که در اختیار دارید را بنویسید. در صورتی که کد موجود اصل باشد، ویندوز 10 فعال خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که مایکروسافت از روش فعالسازی دیجیتالی بهره می برد و این یعنی میان رایانه و حساب کاربری مایکروسافت شما رابطه ای ایجاد می شود تا فرآیند فعال شدن ویندوز 10 آسان تر گردد. زمانی هم که کامپیوتر خود را ارتقا می دهید، مایکروسافت به طور خودکار آن را با اکانت شما هماهنگ می سازد. با این حال، ممکن است اگر می خواهید بیش از یک قطعه را ارتقا دهید، به مشکل برخورد کنید. در این صورت، با کارشناسان پشتیبانی مایکروسافت تماس گرفته و از آنها یک کد فعالسازی دریافت کنید. البته آنها احتمالاً کد اولیه را از شما خواهند پرسید.

نکته مهم: سافت گذر هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده برای ویندوز 10 شما نخواهد داشت.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47086 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/25 تعداد مشاهده: 4000
سافت گذر