کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316274 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصویر واقعی از پلی استیشن 5 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، دو سه هفته پیش سونی از ظاهر واقعی پلی استیشن 5 رسماً رونمایی و در مورد آن اطلاعاتی ارائه کرد اما چیزی که ما دیدیم، تنها رندرهای رسمی این کنسول بودند. حالا امروز یک عکس از این دستگاه منتشر شد.

سونی گیمینگ کنسول گیمینگ پلی استیشن پلی استیشن 5

بر اساس گزارش به دست آمده و تصویر موجود در آن، چندین کارگر که در یک کارخانه حضور دارند نشان داده شده اند و یکی از آنها پلی استیشن 5 را در دست گرفته است. علی رغم اینکه نمی توانیم صحت این عکس را تأیید کنیم ولی برخی از خبرگزاری ها ادعا کرده اند که تصویر به پلی استیشن 5 مربوط است. البته مطمئناً نمی توان گفت که این عکس فتوشاپ می باشد ولی با این وجود، تا کنون چیزی دال بر صحت آن نیز به دستمان نرسیده است.

با توجه به اندازه این کنسول در تصویر منتشر شده، شاهد چندین نکته متناقض هستیم که سونی باید به ابهامات پاسخ دهد. مت مک لورین، نائب رئیس شیوه طراحی پلی استیشن 5 پیش از این جواب برخی از افراد شاکی در مورد اندازه بزرگ این کنسول را داده و عنوان کرده بود که باید این دستگاه را بزرگ طراحی می کرد تا مشکل خروج حرارت از آن حل شود.

در نظر او، سونی نمی خواهد با پلی استیشن 5 اشتباهات پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو را تکرار کند چرا که بسیاری از گیمرها نسبت به صدای زیاد فن دو کنسول نامبرده معترض بودند. آن طور که از گزارش ها برداشت می شود، سونی در حال طی کردن مراحل پایانی تولید پلی استیشن 5 می باشد و این دستگاه از ماه آینده وارد مرحله آزمایشی شده و سپس به دست تولیدکنندگان بازی ها می رسد. از ماه آگوست نیز افراد معمولی می توانند این دستگاه را خریداری کنند.

تا کنون تقریباً به اثبات رسیده که کریسمس سال 2021 زمان ورود پلی استیشن 5 به بازار خواهد بود ولی هنوز در مورد قیمت این وسیله کسی اطلاع درستی در دست ندارد. به هر حال، پلی استیشن 5 دارای شیوه طراحی دو لایه است که در مدل استاندارد آن یک درایو نوری Ultra HD Blu-ray وجود دارد و مدل دیجیتالی این درایو را ندارد.

چهار لوازم جانبی نیز همراه با این کنسول تولید شده اند که عبارتند از: هدست بیسیم PULSE 3D، دوربین اچ دی، کنترل از راه دور و شارژر استند دسته DualSense. پیش از این نیز طی یک خبر اعلام کردیم که در آمازون قیمت پلی استیشن 5 تقریباً 500 یورو تعیین شده است. به علاوه، برخی ها می گویند که مدل دارای درایو 400 یورو قیمت خواهد داشت. به هر حال، اگرچه خیلی ها دوست دارند محصول آتی سونی همین مقدار قیمت داشته باشد ولی باید تا تاریخ 30 نوامبر منتظر بمانیم تا در این باره اطلاعات دقیقی به دست بیاوریم بنابراین شایعات فعلی را نمی توان تأیید کرد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47139 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/02 تعداد مشاهده: 2675
سافت گذر