کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال معرفی ایکس باکس سری اس در ماه آگوست

به گزارش سافت گذر، در نمایشگاه E3 سال گذشته، مایکروسافت کنسول بعدی گیمینگ خود که نمونه موفق تر ایکس باکس وان خواهد بود را معرفی کرد. در ادامه و در ماه دسامبر، این شرکت از ایکس باکس سری ایکس رونمایی به عمل آورد ولی هنوز روند معرفی آن به پایان نرسیده است. اما پیش از همه اینها، شایعه شده بود که یک دستگاه با اسم رمز Lockhart قرار است معرفی شود و حالا بر اساس ادعای حساب کاربری Eurogamer در توییتر، از این کنسول در ماه آگوست رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس Xbox Series X Xbox Series S

در حالی که ایکس باکس سری ایکس قرار است با رزولوشن 4K و نرخ بازسازی 60 فریم بر ثانیه جزو کنسول های بالارده به حساب بیاید ولی ایکس باکس سری اس احتمالاً دستگاهی خواهد بود که نهایتاً رزولوشن 1080p یا 1440p و به جای قدرت 12 ترافلاپس، 4 ترافلاپس توان خواهد داشت. ضمناً، گفته می شود که این کنسول به درد سرویس پخش بازی Project xCloud مایکروسافت خواهد خورد.

طبق گزارشات به دست آمده، مایکروسافت پیش از این می خواست ایکس باکس سری اس را در نمایشگاه E3 امسال معرفی کند اما به خاطر لغو این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا، موفق به انجام این کار نشد. به هر حال، فاصله ایجاد شده به مایکروسافت کمک خواهد کرد تا به طرفدارانش بگوید چرا با وجود ایکس باکس سری ایکس، به رونمایی از یک کنسول ضعیف تر نیاز است.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت در ماه می اعلام کرد که می خواهد رویدادهای معرفی ایکس باکس های سال 2020 را برگزار نماید ولی این وعده او هیچ گاه در ماه ژوئن عملی نشد. بر این اساس، انتظار می رود در ماه آگوست امسال، کنسول های آتی کمپانی مالک ویندوز معرفی شوند.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47186 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/10 تعداد مشاهده: 2447
سافت گذر