کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آماده سازی چند ویژگی جدید برای وان درایو توسط مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز یک پست وبلاگی منتشر و طی آن در مورد جزئیات ویژگی های متعددی که قرار است به وان درایو اضافه کند، صحبت کرد. این پست چهار قسمت به نام های اتصال بیشتر، انعطاف بیشتر، کنترل بیشتر و شخصی تر دارد.

وان درایو مایکروسافت حافظه ابری حافظه ابری مایکروسافت OneDrive

در قسمت اتصال بیشتر

اولین قابلیت به همگام سازی بهتر با نرم افزار Microsoft Teams مربوط می شود. این یعنی از حالا به بعد وقتی می خواهید در اپلیکیشن نامبرده فایل به اشتراک بگذارید، می توانید یک لینک مخصوص ایجاد نمایید. دیگر ویژگی که قرار است طی هفته های آتی عرضه شود، امکان مشاهده و ایجاد فایل های زیرمجموعه ای برای قسمت های اشتراک گذاری شده می باشد. احتمال می رود که هر دو قابلیت نامبرده مخصوص کاربران نسخه تجاری وان درایو باشند.

در قسمت انعطاف بیشتر

حداقل حجم فایل های قابل اشتراک گذاری حالا از 15 به 100 گیگابایت افزایش پیدا کرده تا بتوان فایل های رسانه ای، سه بعدی و CAD را راحت تر در اختیار دیگران قرار داد. به علاوه، از آن جایی که وان درایو از روش های همگام سازی متنوع بهره می برد، امکان آپدیت کردن این داده ها نیز وجود دارد. دیگر ویژگی جدید، امکان خاموش کردن اعلانات برای نظرات درج شده روی فایل ها می باشد. در نهایت، کاربران نسخه تجاری وان درایو نیز قادر خواهند بود URLهای اینترنتی را از قسمت وارد کردن آدرس با دیگران به اشتراک بگذارند.

در قسمت کنترل بیشتر

با ویژگی که بعداً و طی ماه های آتی سال جاری میلادی منتشر می شود، کاربران می توانند گزارش های مخصوص مدیران را همگام سازی کنند. ضمن اینکه چند گزینه محافظت از فایل ها نیز به وجود خواهد آمد که عبارتند از: تنظیمات تاریخ انقضا برای دسترسی های خارجی، کلمات عبور یک بار مصرف و . . .

در قسمت شخصی تر

با این قابلیت که بیشتر به درد کاربران معمولی می خورد، افراد می توانند به جای اینکه هنگام وارد کردن آدرس ایمیل دیگران آنها را عضو گروهی کنند، همان ابتدا گروه های مدنظرشان را تشکیل دهند. برای مثال، می توان یک گروه خانوادگی ساخت و در آن تنها فایل هایی را فرستاد که مربوط به اعضای خانواده می شوند. ضمن اینکه یک بخش جدید نیز اضافه خواهد شد تا مدیران بتوانند فعالیت های صورت گرفته در فایل های مختلف را مشاهده نمایند.

و در نهایت حالت تیره برای نسخه مبتنی بر وب وان درایو عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که اکثر این ویژگی ها در حال عرضه شدن هستند و برخی دیگر نیز طی ماه های آتی منتشر می شوند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47201 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/12 تعداد مشاهده: 1935
سافت گذر