کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی پس از 60 سال تغییر نام خواهد داد

به گزارش سافت گذر، در نشست سالانه سهامداران سونی مقرر شد نام این شرکت از آوریل سال 2021 از سونی به گروه سونی (Sony Group) تغییر کند. سونی یک شرکت چندملیتی از ژاپن می باشد که در حوزه تولید محصولات الکترونیکی تخصص داد. این کمپانی در سال 1946 توسط جینگ شندا و شودا موریتا تأسیس شد. شندا از تکنولوژی و تولید سررشته دارد و تا کنون مطالعات زیادی انجام داده و در زمینه بازاریابی و روابط عمومی نیز فعال است. امروزه مقر اصلی سونی در منطقه میناتو کو توکیو ژاپن می باشد.

سونی گروه سونی Sony Sony Group ژاپن

تغییر نام سونی برای اولین بار در 60 سال گذشته انجام خواهد شد. این تصمیم منجر به گسترده تر شدن فعالیت های سونی می شود و همان طور که گفتیم کمک خواهد کرد تا این کمپانی بیشتر روی تولید محصولات الکترونیکی تمرکز کرده و حوزه خدمات مالی و سایر قسمت های تحت هدایتش را گسترش دهد. هدف آن است که همه بخش های سونی با یکدیگر همسو حرکت کنند.

یوشیدا کنیچیرو، مدیرعامل سونی می گوید:«« ما تصمیم گرفتیم نام این شرکت را به گروه سونی تغییر دهیم زیرا می خواهیم از گستردگی فعالیت های تجاری خود نهایت استفاده را ببریم و تجارتمان را گسترش دهیم و آن را دگرگون سازیم»».

البته نام اصلی سونی هم صنعت مخابرات توکیو بود ولی این کمپانی در سال 1958 تغییر نام داد. اسم سونی بیانگر رؤیای شودا موریتا برای ساخت یک برند جهانی می باشد. او اعتقاد دارد که تغییرات آتی باعث خواهند شد این شرکت وارد مرحله تازه ای گردد.

مدتی است که منتقدین به این نتیجه رسیده اند که سونی به خاطر گستردگی های بیش از حد رشدی نداشته و سهامداران نیز میل زیادی به خرید سهام شرکت های مرتبط ندارند. این در حالی است که بسیاری از کمپانی های فعال در حوزه قطعات الکترونیکی نظیر هیتاچی سعی کرده اند از تمرکز روی یک صنعت خودداری نمایند.

با این حال، شیوع ویروس باعث شد تا مردم متوجه شوند گستردگی فعالیت های سونی در حوزه های گیمینگ، موسیقی و . . . مزایای خودش را دارد و می تواند پاسخگوی نیازهای متعدد آنها به خصوص وقتی در خانه مانده اند، باشد. این یعنی کمپانی ژاپنی قادر است شکست های گذشته را جبران کند.

تحلیلگران می گویند که سهامداران می خواهند ببینند آیا سونی می تواند فعالیت هایش در حوزه های مختلف دنیای تکنولوژی را ادامه دهد یا خیر. ریوسوکه کاتوسرا از یکی از سازمان های صاحب نام در ژاپن می گوید:«« ممکن است سونی به شرکتی خاص و منحصربفرد تبدیل شود که زیرمجموعه های درآمدزای متعددی دارد»».

سونی با ساختار فعلی، وظیفه مدیریت بخش های مختلف را بر عهده یک نفر گذاشته ولی به زودی با تغییر نام می توان شاهد زیرشاخه های گوناگون شد. بر این اساس، گروه سونی تمرکز بیشتری روی مدیریت منابع انسانی و فعالیت های مالی خواهد داشت.

در نشست سالانه سونی بیش از 1500 نفر حضور دارند و اگرچه امسال از افراد درخواست شده بود در این مراسم حضور پیدا نکنند ولی باز هم 222 نفر حاضر شدند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47208 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/14 تعداد مشاهده: 2195
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر