کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همزاد ویکی پدیا به زودی معرفی می شود

به گزارش سافت گذر، سازمان ویکی مدیا به عنوان متولی و توسعه دهنده ویکی پدیا در حال تولید پروژه جدیدی به نام Abstract Wikipedia است تا افراد بیشتری بتوانند اطلاعات منتشر کرده و در اختیار خوانندگان با زبان های مختلف قرار دهند.

ویکی پدیا Abstract Wikipedia ویکی مدیا

ویکی مدیا یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی است که توسط جیمی ویلز تأسیس شد تا پروژه های شبیه ویکی پدیا را راه اندازی کند. Abstract Wikipedia اولین پروژه این شرکت طی هفت سال اخیر است.

این پروژه که پیشنهاد راه اندازی آن توسط دنی رندچیچ (مؤسس ویکی دیتا) و با ارائه درخواست 22 صفحه ای ارائه شد، انتشار اطلاعات با ادبیاتی قابل فهم تر و طبیعی تر را دنبال خواهد کرد تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

رندچیچ پیشنهاد داده تا سایتی راه اندازی شود تا افراد توانایی ثبت اطلاعات انتزاعی و غیرقابل لمس را در آن داشته باشند. قرار است برای راه اندازی این پایگاه از ابزار Wikilambda بهره گیری شده و داده های خیالی به زبانی ساده منتشر شوند. آن طور که این شخص می گوید، تولید محتوا برای یک چنین سایتی نیاز به دانش زبانی خاصی ندارد و می توان از دستورات فعلی نیز استفاده کرد.

هدف از تولید این سایت آن است که تمام زیرمجموعه های زبانی ویکی پدیا نزدیک نسخه انگلیسی آن شوند.

حال که تولید این پروژه نهایی شده، داوطلبان از سرتاسر دنیا می توانند اطلاعات لازم برای تکمیل متون مختلف را از ویکی دیتا دریافت و مقالات جدید را به زبان مادری خود ترجمه کنند. خودِ رندچیچ هم به عنوان یکی از اعضای این سایت فعالیت و آن را مدیریت خواهد کرد.

Abstract Wikipedia نسخه ای از ویکی پدیا خواهد بود که زبانی ساده خواهد داشت و مفاهیم غیرقابل لمس را با استفاده از داده های ویکی دیتا منتشر می کند. در نسخه فعلی این پروژه، ذکر شده که ممکن است برخی از کشورها شاهد اطلاعاتی بیشتر بوده و برخی دیگر داده های کمتری ببینند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47211 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/14 تعداد مشاهده: 1895
سافت گذر