کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در نظرسنجی اضافه شدن یک ویژگی به مایکروسافت اج شرکت کنید

مایکروسافت اج مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

حذف عبارت //:http یا www از کنار اسامی سایت ها در مایکروسافت اج قناری

به گزارش سافت گذر، در یک اقدام تازه که به نظر می رسد به منظور ساده تر شدن رابط کاربری روی داده، مایکروسافت در نسخه آزمایشی مرورگر مایکروسافت اج (مایکروسافت اج قناری) عبارات //:http یا www را از قسمت مخصوص وارد کردن آدرس حذف کرده است. چنان چه شما هم کاربر مایکروسافت اج قناری باشید، می توانید با کمی دقت متوجه این تغییر بسیار جزئی بشوید.

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، اگر در مایکروسافت اج نسخه پایدار یا بتا آدرس softgozar.com را بنویسید، مشاهده خواهید کرد که قبل از آن پیشوند //:https مشاهده می گردد اما در صورتی که همین کار را در ورژن آزمایشی مایکروسافت اج صورت دهید، پیشوند ذکر شده را نخواهید دید. البته اگر می خواهید آدرس کامل سایت را مشاهده نمایید، باید روی قسمت مخصوص وارد کردن URL دو بار کلیک کنید.

مایکروسافت اج مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

اگر کاربر کروم باشید، قطعاً با این موضوع آشنا هستید چرا که برای اولین بار گوگل در سال گذشته این کار را انجام داد. با این حال، برخی از برنامه ها مانند فایرفاکس، ویوالدی و موزیلا فایرفاکس همچنان //:http یا www را نشان می دهند.

در حالی که این تصمیم قسمت وارد کردن URL را ساده و تمیزتر از گذشته می کند اما مشخص نیست چه زمانی به نسخه پایدار مایکروسافت اج خواهد آمد.

در نظرسنجی مایکروسافت اج شرکت کنید

مدتی می شود که گوگل در حال حذف برخی مشخصه ها از قسمت وارد کردن آدرس در کروم است چرا که این شرکت اعتقاد دارد این اقدامات باعث ارتقای امنیت شده و از فریب خوردن کاربران هنگام بازدید از سایت های دستکاری شده جلوگیری می کند.

با این حال، کاربران کارکشته و باتجربه مرورگرها ترجیح می دهند که URL کامل یک سایت نمایش داده شود هرچند این عقیده هنوز به کرسی ننشسته است. بر خلاف گوگل، مایکروسافت تصمیم گرفته با توجه به بازخوردهای کاربرانش //:http یا www را از آدرس بار مرورگر خود حذف نماید.

مایکروسافت اج مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

این شرکت در Reddit می نویسد:«« سلام به همگی!!! از ارائه نظراتتان پیرامون این ویژگی کمال تشکر را داریم. فکر می کنیم برخی ها منظور ما را درست متوجه نشده اند به همین دلیل این پست را با آنها اشتراک گذاری می کنیم. برای جلوگیری از کژ فهمی، همه شما می توانید نظراتتان را به تیم ما ارائه دهید تا بدانیم باید چه کار کنیم. شما باید برای شرکت در نظرسنجی، نسخه مایکروسافت اج قناری را نصب نمایید و پس از فشردن دکمه های Alt + Shift + i و یا مراجعه به قسمت Help and feedback از منو، گزینه Send feedback را بزنید. در بخش توضیحات نیز توضیح دهید که چرا بودن یا نبودن این ویژگی برایتان اهمیت دارد. ضمناً، می توانید سایر نظراتتان که باعث بهبود آن خواهد شد را نیز بیان کنید. بار دیگر از شما تشکر می کنیم و خوشحالیم که چنین ویژگی هایی به مایکروسافت اج می آیند. از طرح این نظرسنجی ها هم خوشحالیم زیرا به ما کمک می کنند تا متوجه شویم در بیرون از محیط کاری و در میان کاربرانمان چه می گذرد»».

در پایان اشاره کنیم که اگر شما هم در این باره نظری دارید، می توانید با روش گفته شده آن را با تیم توسعه دهندگان مایکروسافت اج در میان بگذارید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47285 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/25 تعداد مشاهده: 2128
سافت گذر