کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

6G در راه است

به گزارش سافت گذر، به نظر می رسد رشد سریع 5G بسیاری از شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات را شگفت زده کرده است. با این تکنولوژی، چین توانست ایالات متحده و سایر کمپانی ها را کنار بزند و خودش صدرنشین باشد. در این میان، به نظر می رسد با 6G شرایط این گونه نخواهد بود هرچند بعید است این شیوه ارتباطی تا پیش از سال 2030 آماده مصرف در سطح گسترده شود. شرکت هایی مانند سامسونگ، هواوی و بسیاری از کمپانی های آمریکایی تا کنون روند توسعه 6G را آغاز کرده اند و حالا گزارش هایی رسیده که شرکت تایوانی مدیا تک هم در حال کار کردن روی فناوری های مربوط به شبکه نسل 6 ارتباطات است.

4G 5G 6G شبکه نسل 5 ارتباطات شبکه نسل 6 ارتباطات

این کمپانی نسبت به دنیای 4G، در حوزه 5G فعالیت بیشتری دارد و تا کنون پردازنده های متعدد مخصوص به این تکنولوژی را تولید کرده است. برای مثال، تراشه های سری Dimensity 5G مطابق انتظار بوده و بسیاری شرکت های سازنده تلفن همراه آن را گزینه مناسبی برای استفاده در محصولاتشان می دانند. حالا پس از 5G، 6G فناوری آتی ارتباطی خواهد بود و کارشناسان معتقدند مدیا تک در این زمینه پیشتاز است. اگر این کمپانی همین طور ادامه دهد، مطمئناً پیشرفت هایش در آینده بیش از پیش مشاهده می شود.

بر اساس گزارش های به دست آمده، مدیا تک به مدت 6 سال در مورد 5G تحقیق و علاوه بر مراکز مدیریتی و پژوهشی اصلی، در کشور مقر نوکیا یعنی فنلاند مرکز تحقیقاتی افتتاح کرده است. این ساختمان در توسعه تکنولوژی های وایرلس و 5G فعالیت دارد و فناوری های ارتباطی را با همکاری شرکت های مخابراتی اروپایی توسعه می دهد. این ارتباطات حتی با مؤسسات علمی و مراکز دانشگاهی فنلاند نیز صورت پذیرفته است.

فنلاند به عنوان مقر نوکیا، یکی از مهمترین کشورهای توسعه شبکه های ارتباطی و وایرلس است. دولت های محلی و تیم های تحقیقاتی تا کنون در این منطقه در مورد 6G بررسی انجام داده اند و انتظار دارند تا سال 2030 این شبکه اجتماعی را تجاری سازی کنند. در این بین، همکاری مدیا تک و مؤسسات فناوری های بیسیم به نفع سایر فعالان این صنعت در اروپا خواهد بود.

4G 5G 6G شبکه نسل 5 ارتباطات شبکه نسل 6 ارتباطات

انتظار می رود که تیم کمپانی تایوانی در فنلاند یک عضو مهم در تولید تراشه شود. این شرکت تصمیم دارد ابتدا تمرکزش را روی پردازنده های گوشی های هوشمند 6G بگذارد هرچند این با هدفی که نوکیا در سر دارد متفاوت است چرا که می خواهد بیشتر در مورد تولید زیرساخت ها و استانداردهای شبکه نسل 6 ارتباطات تحقیق کند. بر این اساس، دو شرکت نامبرده می توانند به صورت گسترده و بدون هیچ مشکلی در زمینه های مختلف همکاری نمایند و این یعنی 6G در راه است.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47333 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/02 تعداد مشاهده: 2895
سافت گذر