کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

امکان بازی کردن با اینترنت 5G در گوگل استدیا فراهم خواهد شد

به گزارش سافت گذر، با راه اندازی سرویس های آنلاین گیمینگ نظیر Project xCloud و NVIDIA GeForce NOW، به نظر می رسد گوگل استدیا کار سختی برای رقابت خواهد داشت. با این وجود، کمپانی مالک اندروید هر ماه بازی های بیشتری را به این سرویس اضافه می کند اما گویا ماه ژولای کمی متفاوت تر خواهد بود چرا که یک ویژگی جدید انتظار گیمرها را می کشد.

اینترنت اینترنت 5G گوگل گوگل استدیا Google Stadia

بر اساس اعلام گوگل، از تاریخ 28 ژولای قابلیت Stadia Experiment عرضه خواهد شد تا به افراد اجازه دهد با اتصال به شبکه های 4G و 5G بازی ها را اجرا کنند. کسانی که علاقه مند به استفاده از این قابلیت هستند، می بایست اینترنت داده بسته ای تلفن همراه اندرویدی خود را روشن نمایند.

بر این اساس، گیمرهای گوگل استدیا می توانند با لمس تصویر موجود در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن، گزینه Experiments را زده و سپس آپشن Use Mobile Data را برگزینند. قرار است به تب نامبرده ویژگی های دیگری هم اضافه شود ولی برخی از آنها فعلاً در مرحله بتا هستند بنابراین بد نیست هر از چند گاهی به این قسمت سری بزنید.

مطمئناً اجرای بازی ها با 5G یک تجربه فوق العاده به حساب می آید اما بهتر است زمانی از آن استفاده شود که اینترنت نامحدود داریم زیرا انجام چنین کاری هزینه زیادی در بر خواهد داشت. به هر ترتیب، بازی کردن حین اتصال به وای فای نه تنها هزینه کمتری دارد، بلکه از ثبات بیشتری نیز برخوردارست.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47365 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/08 تعداد مشاهده: 1860
سافت گذر